Wehkamp.nl bestelling lek, bestellen op ander zijn account.

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Een tijdje terug had ik bij Wehkamp een account aangemaakt om wat artikelen te bestellen. Toen ik mijn account aanmaakte leek het allemaal goed te gaan.

Maar wat blijkt nu, nadat ik mijn bestelling afgerond hebt komt de bestelling op mijn vader zijn naam en wordt de bevestiging naar zijn emailadres gestuurd... heel vreemd, ik dacht zal wel foutje zijn.

Nu een jaar later ik weer artikelen bestel op mijn eigen account(dit is dus een andere naam en emailadres dan dit van mijn vader) komt de bestelling weer op mijn vader zijn emailadres en naam te staan....

Hoe is dit nou mogelijk dat ik met mijn login spullen kan bestellen onder iemand anders zijn naam en emailadres, hiermee heb ik dus geen login van mijn vader nodig om onder zijn account bestellingen te maken(zolang je het account op hetzelfde woonadres zit, maar dit kan natuurlijk ook een nieuw aangemaakt nep-account zijn)

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12 15:19
Heb je niet gewoon een plug-in in je browser draaien doe alles automatisch opslaat en aanvult. Als je pa eens op Yes heeft geklikt bij de vraag of het formulier opgeslagen moest worden, kan de browser het misschien steeds automatisch invullen?

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Wij hebben aparte computers, dit heeft niks met cookies/formuliergegevens te maken daar ben ik zeker van aangezien mijn pa nog nooit achter deze computer heeft gezeten.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Weet je zeker dat het probleem bij Wehkamp ligt, en niet bijvoorbeeld dat jullie thuis email-aliassen gebruiken en dat het daar fout loopt?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Misschien dat Wehkamp op adres checkt en jullie op 1 hoop gooit met elkaar?
Of zelfs op achternaam én adres bijv.

Wellicht even een mailtje die kant op doen? Voor ons is het koffiedik kijken natuurlijk :)

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:22:
Misschien dat Wehkamp op adres checkt en jullie op 1 hoop gooit met elkaar?
Of zelfs op achternaam én adres bijv.
Nope, dat is niet het geval. Mijn broertje en mijn moeder hebben ook allebei een account bij Wehkamp op 't zelfde woonadres.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-12 23:50

M2M

medicijnman

Stuur dan een mailtje richting wehkamp klantenservice. Zal vast iets niet helemaal correct in de database staan. En ik denk niet dat wij, of jij dat kunt verhelpen :).

-_-

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-12 23:16
Ik ken het probleem, ligt aan wehkamp.
Wij hebben het ook al eens gehad.
Lijkt mij inderdaad op dat ze adres op een grote hoop hebben gegooid of zo.
Pagina: 1