Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ziggo] Hoevaak heb jij je Cisco PVR8455 al gereset?

Pagina: 1
Acties:
  • 703 views

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik ben er niet op uit om een soort klachten topic te starten.

Het doel van dit topic is puur om de ervaringen te inventariseren van medetweakers met vastlopers van deze PVR. Met een reset bedoel ik, de stroom eraf en weer erop. De reden van deze poll is dat ik hem regelmatig moet resetten en dat ik dezelfde verhalen hoor van vrienden/collega's. Aangezien het apparaat nog steeds werkt ondanks de vele resets ben ik benieuwd hoevaak de PVR gemiddeld vastloopt per jaar. Vandaar deze poll.

De categorieën zijn zo ingedeeld dat ze altijd terug te herleiden zijn naar 1 of meerdere keren per jaar/maand/week.

Poll: Hoevaak heb jij je Cisco PVR8455 al gereset?
Nog Nooit
1 keer per jaar
2-12 keer per jaar
13-51 keer per jaar
52-103 keer per jaar
Ik ben de tel kwijtgeraakt: 104+ per jaar
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375721&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Verwijderd

Ik heb de 8485 van Ziggo, en die heb ik wel zeker 0 keer gereset ;)

Wat wil je precies met dit topic, naast het plaatsen van een poll?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 18:24 ]

• Molecom
Mijn PVR loopt regelmatig vast maar hij werkt nog steeds. Ik vroeg me dus af of het vastlopen 'erbij hoort' en hoe dit bij andere gebruikers zit. Vandaar de Poll.

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
-Kan geen geluid bedienen via volume toets van de afstandsbediening van de Cisco (volume balk komt wel in beeld maar geen effect).
-Ik heb geen tv on demand

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:41
Komt omdat de afstandsbediening van de Cisco erg "ruk" is.

Verwijderd

Schnoop schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:34:
-Kan geen geluid bedienen via volume toets van de afstandsbediening van de Cisco (volume balk komt wel in beeld maar geen effect).
Je moet even de scan-code van je TV-toestel programmeren in de Ziggo afstandsbediening, dan stuurt de afstandsbediening de volumepulsen naar de TV in plaats van de decoder. Staat ook in de handleiding.
-Ik heb geen tv on demand
Je hebt je coax-aansluitdoos niet in orde, het retoursignaal komt kennelijk niet door. Zorg voor een retourgeschikte versterker en een retourgeschikte aansluitdoos. Sluit de versterker niet na een modemfilter aan, maar ervoor.
Mektheb schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:38:
Komt omdat de afstandsbediening van de Cisco erg "ruk" is.
Nee, je moet gewoon de handleiding lezen (RTFM). Mag jij mij vertellen wat er "ruk" aan is?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 18:39 ]

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11 19:13

nAffie

...

Ik haal nooit de stekker uit het stopcontact. Het tegelijk indrukken van de TV, Menu en Opnemen knoppen (zitten naast elkaar) zorgt ook voor een harde reset... ;)

Heb dit een paar keer per jaar nodig gehad bij wat vastlopers. Was vaak te snel met de afstandsbediening in menu's, vooral bij het trage interactieve gedeelte, maar sinds ik wat meer geduld heb, heb ik bijna geen vastlopers meer... (heb hem al sinds de introductie eind 2008)

Verder zet ik het apparaat nooit uit of op standby, staat bij mij 24/7 aan, dus ook de harddisk is al meer dan 2 jaar 24/7 aan het werk ivm de timeshift functie.

meh.

• Molecom
nAffie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:51:
Ik haal nooit de stekker uit het stopcontact. Het tegelijk indrukken van de TV, Menu en Opnemen knoppen (zitten naast elkaar) zorgt ook voor een harde reset... ;)
Dat lijkt me inderdaad wel een veel betere resetmethode dan de stekker eruit en erin.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:19:
Ik heb de 8485 van Ziggo, en die heb ik wel zeker 0 keer gereset ;)

Wat wil je precies met dit topic, naast het plaatsen van een poll?
Ik heb ook de 8485 en heb 'm nog niet gereset sinds juli.
(Maar ik heb de 8455 dus niet, misschien ligt het aan dat model)

(Edit: Reactie moet wel iets netter dan op Fok)

[ Voor 25% gewijzigd door Pistolebob op 18-10-2011 21:00 ]

Verwijderd

Onze PVR moeten wij vaak resetten in de zomermaanden. Zonlicht schijnt door onze pui op de receiver.
Ik denk zelf dat oververhitting de problemen oproepen.

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:54
Nog nooit eigenlijk, heb wel ontzettend vaak dat ik mijn modem + router moet resetten en het ligt niet aan de router want we hebben er al een stuk of 3 gehad...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:12
Allereerst heeft dit totaal niets met internet te maken. Verder lijkt dit een opsomtopic te worden. Daar hebben we niet veel behoefte aan.
En aangezien dit gesloten hardware is valt er toch niets te doen tegen eventuele vastloper dan contact opnemen met de leverancier van het apparaat.
Vandaar een slotje :)

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.