Ik mis hardware nieuws

Pagina: 1
Acties:

• bram_001
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-02 14:54
Ik ben enigszins teleurgesteld. Mijn meest favoriete site publiceert de laatste paar maanden steeds minder hardware nieuws. Ik bedoel hier dan geen telefoons mee of multimedia apparaten maar moederborden, videokaarten, etc. Als ik de nieuwsitems bekijk dan gaat het bijna alleen maar telefoons en spellen waarbij zelfs telefoons besproken worden die in Europa geeneens uitkomen en ook niet via grijze import te bestellen zijn.

Hoe komt dit nu? Is dit doelbewust van Tweakers, niet in kwade zin maar willen ze een andere kant op? Zijn er weinig redacteuren of nieuwssubmitters op het gebied van hardware? Op het forum is het een ander verhaal maar ik zie het graag meer op de frontpage terugkomen. Ik zit nu regelmatig op andere sites zoals hardware.info te kijken om meer op de hoogte te zijn van de laatste hardware nieuwtjes.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-02 13:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Agree, als ik per dag 1 of 2 berichten aan klik, is het al veel. Eerder veel meer..

Professioneel Heftruck Syndroom

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19

Fiber

Beaches are for storming.

Hoeveel berichten heb je zelf al gesubmit?

Ik heb ook het gevoel dat er sowieso wat minder ontwikkeling zit in video kaarten, moederborden, geluidskaarten, raid kaarten, netwerkkaarten, etc. etc. dan een paar jaar geleden. Ook wordt de laptop, tablet, etc. natuurlijk steeds populairder, wat ook deels ten koste gaat van de (zelfbouw) pc.

Daarnaast zie ik nog genoeg berichten langskomen over SSD's, geheugen, CPU's, USB-3, TB, etc. etc.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Deels is er inderdaad de laatste tijd weinig nieuws over bijvoorbeeld grafische kaarten en moederborden, deels hebben we de lat wat hoger gelegd wat nieuwswaarde betreft en brengen we niet elk productnieuwsje meer maar zien we graag dat er meer te melden is dan alleen moederbord nummer zoveel met een redelijk bejaarde chipset (maar gebruik van een echt nieuwe technologie bijvoorbeeld) en ook speelt wat dit betreft mee dat we breder zijn geworden en er gewoon heel veel meer ander nieuws bij is gekomen.

Tegelijkertijd is er op dit gebied ook een verschuiving naar reviews. We schrijven veel meer reviews over ssd's, behuizingen, koelers, cpu's enz. dan voorheen en de focus hierop heeft ook zijn invloed op de nieuwshoeveelheid over dit soort onderwerpen.

Je zult zien dat naarmate Ivy Bridge en de nieuwe gpu's dichterbij komen we hier weer meer over gaan schrijven. Over andere onderwerpen kun je altijd submitten en wees gerust, we willen nog steeds heel veel productnieuws brengen.