Ik ben enigszins teleurgesteld. Mijn meest favoriete site publiceert de laatste paar maanden steeds minder hardware nieuws. Ik bedoel hier dan geen telefoons mee of multimedia apparaten maar moederborden, videokaarten, etc. Als ik de nieuwsitems bekijk dan gaat het bijna alleen maar telefoons en spellen waarbij zelfs telefoons besproken worden die in Europa geeneens uitkomen en ook niet via grijze import te bestellen zijn.
Hoe komt dit nu? Is dit doelbewust van Tweakers, niet in kwade zin maar willen ze een andere kant op? Zijn er weinig redacteuren of nieuwssubmitters op het gebied van hardware? Op het forum is het een ander verhaal maar ik zie het graag meer op de frontpage terugkomen. Ik zit nu regelmatig op andere sites zoals hardware.info te kijken om meer op de hoogte te zijn van de laatste hardware nieuwtjes.
Hoe komt dit nu? Is dit doelbewust van Tweakers, niet in kwade zin maar willen ze een andere kant op? Zijn er weinig redacteuren of nieuwssubmitters op het gebied van hardware? Op het forum is het een ander verhaal maar ik zie het graag meer op de frontpage terugkomen. Ik zit nu regelmatig op andere sites zoals hardware.info te kijken om meer op de hoogte te zijn van de laatste hardware nieuwtjes.