Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:54
WATERLOO - Research in Motion (RIM), de maker van BlackBerry, komt zijn klanten tegemoet door gratis applicaties beschikbaar te stellen met een waarde van ruim 100 dollar (krap 72 euro).
Het Canadese bedrijf wil klanten op die manier compenseren voor de storing van vorige week, zo liet het concern maandag weten.
BlackBerrygebruikers in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, India, Zuid-Amerika, Canada en de Verenigde Staten konden vanwege de storing dagenlang geen gebruikmaken van de verschillende BlackBerrydiensten.
De problemen deden zich voor bij BlackBerry Messenger, het zogenoemde pingen, waarbij gebruikers elkaar gratis berichten kunnen sturen.

Wereldwijd maken miljoenen mensen gebruik van de dienst. Verder konden sommige gebruikers geen e-mails ontvangen en versturen of lag het internet er helemaal uit. De storing werd donderdag opgelost.

Bron: nu.nl

*edit
Op PortableGear zijn inmiddels de gratis apps bekend, je mag niet zelf kiezen.

17 oktober 2011 - Daarnaast krijgen gedupeerde zakelijke BlackBerry-gebruikers die een Technical Support-contract hebben, ook een maand gratis service. Mike Lazaridis, CEO van BlackBerry-ontwikkelaar RIM, had reeds zijn excuses aangeboden en verzekerde dat er stappen worden genomen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Ter compensatie van de storing van vorige week biedt BlackBerry nu 12 verschillende applicaties, die je de komende weken gratis kan downloaden via de BlackBerry App World. Volgens BlackBerry zijn deze apps in totaal $ 100 (€ 72) waard.

De compensatie-apps betreffen de spelletjes The Sims 3, Bejeweled, N.O.V.A., Texas Hold'em Poker en Bubble Bash 2 en de toepassingen Photo Editor Ultimate, DriveSafe.ly Pro, iSpeech Translator Pro, Drive Safe.ly Enterprise, Nobex Radio Premium, Shazam Encore en Vlingo Plus: Virtual Assistant. De gratis apps zijn niet allemaal tegelijkertijd verkrijgbaar: ze worden de 'komende vier weken' (vanaf 19 oktober aanstaande) beschikbaar gesteld en zullen gratis blijven tot en met 31 december 2011.

[ Voor 41% gewijzigd door Dennisdn op 17-10-2011 11:35 ]

• Dennisdn
*

[ Voor 100% gewijzigd door Dennisdn op 17-10-2011 11:35 ]

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 09:18
Zitten best nette apps tussen. Lijkt ook wel een strategisch besluit om juist voor DriveSafe.ly en Vlingo te kiezen. Staat leuk tegenover Siri van de iPhone 4S.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jammer alleen voor de zakelijke gebruikers die niets op hun bedrijfsblackberry mogen installeren

blup

• TDCCBB
Daarvoor compenseert RIM de partij die de zakelijke BlackBerry betaalt, met 1 maand gratis enterprise support. Ook aardig.

Verwijderd

Vandaag is DriveSafe.ly gratis uitgekomen, als je in het startscherm van appworld klikt op "een bedankje van blackberry" kun je daar de apps downloaden.
Heeft iemand toevallig een tijdschema wanneer de andere apps vrijkomen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 16:36 ]

Verwijderd

Hoe werkt het DriveSafe.ly net geinstalleerd. Maar ik snap er niks van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:05:
Hoe werkt het DriveSafe.ly net geinstalleerd. Maar ik snap er niks van.
Afhankelijk van je instellingen kun je bijvoorbeeld automatisch je sms berichten voor laten lezen:
YouTube: DriveSafe.ly Demonstration - Listen to Text Messages and Emails in Real-Time

Meer youtube filmpjes met info:
YouTube: drivesafe.ly

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:36:
Als je in het startscherm van appworld klikt op "een bedankje van blackberry" kun je daar de apps downloaden.
Ik moest eerst op het sub mapje apps klikken. dan staat als eerste "Thank you gift"

En ze mogen best een lijstje met de data dat ze vrijkomen geven...

[ Voor 10% gewijzigd door Rusky op 20-10-2011 11:27 ]

mijn pc

• TDCCBB
Of ze proberen op deze manier juist te zorgen dat App World iedere dag door de gebruikers bezocht wordt. Om op deze manier meer betrokkenheid te creëren.

In ieder geval is zuur doen niet echt nodig. Het voorlopige lijstje van Apps is reeds bekend. En ze hebben aangegeven dat deze de komende periode dagelijks vrijgegeven gaan worden.

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
TDCCBB schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:54:
In ieder geval is zuur doen niet echt nodig. Het voorlopige lijstje van Apps is reeds bekend. En ze hebben aangegeven dat deze de komende periode dagelijks vrijgegeven gaan worden.
Inderdaad er is geen reden om zuur te doen. Ik vindt dit en erg leuke compensatie.

mijn pc

• NickvE
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:50
De tweede gratis app, Bubble Bash 2 is nu ook te downloaden. :)

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hoe zouden ze om gaan met apps die nog niet voor OS7 gereed zijn, zoals Shazam?

Divide and conquer.

• Dennisdn
Rusky schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:26:
[...]

Ik moest eerst op het sub mapje apps klikken. dan staat als eerste "Thank you gift"

En ze mogen best een lijstje met de data dat ze vrijkomen geven...
Ik denk dat ze dat gewoon niet doen om het verkeer te spreiden zodat de boel niet weer eruit klapt.
Pagina: 1