geen beeld bij nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

heb een nieuwe computer in elkaar gezet en nu krijg ik geen beeld wat kan ik doen?
alvast bedankt voor antwoord:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 19:55
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:24:
en nu krijg ik geen beeld wat kan ik doen?
Begin eens met te vertellen wat je zelf al gedaan hebt, en even te vermelden wat je specs zijn.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamefull
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:37
Ik denk dat we toch wel iets meer informatie nodig hebben om je te kunnen helpen,zoals wat voor moederbord je hebt,wat voor videokaart etc. etc.
Heb je zelf al iets opgezocht op google of in het forum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen en meer informatie te geven over je specs en wat je allemaal al geprobeerd hebt. De glazen bollen zijn hier de laatste tijd dun gezaaid, dus je zal echt zelf even aan de slag moeten.

[ Voor 49% gewijzigd door Mad Marty op 17-10-2011 11:51 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok de spec. zijn
moederbord:: Asrock H61M-Ge
videokaart: Radeon HD 6770 dat is een 1GB GDDR5
Proccesor weet niet wat ik moet opschrijven maar doe wel alles wat er op staat: intel i5-2500, 3.30GHz, 6 MB Cache, LGA1155, 95W,
SSD: ocz SATA II 2.5"solid state drive vertex plus+
voeding: ocz 700W modxstream-pro power supply
en 8 GB ram

ik heb 3 dingen geprobeert ik heb andere scherm geprobeert en allebij de uitgangen die van de moederbord en van de videokaart
en aan het begin hebben we hem zonder videokaart gestart en andere dingen alleen met moederbord

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou je TS eff updaten met deze info zo lijkt t echt nergens op! gaan je ventilatoren op de videokaart wel draaien? zitten de PCI-e stekkers in de videokaart~. heb je de kaart een keer opnieuw aangesloten om het contact te proberen? heb je wel vaker PC's gebouwd? Heb je niemand in de buurt die eff een blik kan werpen?

PCI-e power plugs zien er ong. zo uit (6 of 8 pins) Afbeeldingslocatie: http://www.goldfries.com/images/computing/6to8pinpcie/6to8pinpcie_title.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jaja alles draait sorry voor weinig informatie maar men broer heeft vaker computers gebouwd maar hij heeft op moment geen tijd hiervoor alles van dat is aangesloten de videokaart krijgt extra stroom direct van de voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de videokaart er nog niet uit gehad nadat hij erin is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah ik was ook moederbord vergeten dat is een Asrock H61M-Ge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Als het een nieuwe pc is: Controleer of er geen afstandsbusjes sluiting maken met je moederbord. zorg dat er enkel busjes zitten bij de gaten van het moederbord.
sluit eerst zo min mogelijk aan en kijk of je dan beeld krijgt.

Wat voor moederboerd heb je? 1 die een GPU heeft of 1 waar de GPU in de proc moet zitten?
de 2500k heeft wel gpu in zich. dus zou je ook eerst zonder de 6770 kunnen testen.

edit: welke fans draaien er allemaal en hoor je piepjes?

[ Voor 6% gewijzigd door skoozie op 17-10-2011 12:48 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-09 22:13
8pins stroom wel aangesloten?

[ Voor 86% gewijzigd door binbero op 18-10-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Even een kleine pas op de plaats.

Lees eerst: Hangen en Opstartproblemen troubleshooteren volg de stappen in die handleiding!
Update vervolgens je topic start met de informatie die je aan de hand van dat topic hebt verzameld.
Vervolgens ga je als een malle aan de slag met Google, want GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je zelf uitgebreid gaat zoeken en testen.
En tenslotte: gebruik de dit-knop. Er is geen enkele reden om meerdere berichten na elkaar te plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 17-10-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
skoozie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:47:
Als het een nieuwe pc is: Controleer of er geen afstandsbusjes sluiting maken met je moederbord. zorg dat er enkel busjes zitten bij de gaten van het moederbord.
sluit eerst zo min mogelijk aan en kijk of je dan beeld krijgt.
ik heb alleen op plekken waar er gaten in moederbord zitte vast zitte maar zitten wel gewoon strak

Wat voor moederboerd heb je? 1 die een GPU heeft of 1 waar de GPU in de proc moet zitten?
de 2500k heeft wel gpu in zich. dus zou je ook eerst zonder de 6770 kunnen testen.
[/quote]

sorry ik snap het niet helemaal ik heb een Asrock H61M-Ge moederbord die heeft zelfde nummer als de processor
wat is de 6770 en een 2500k?

sorry meneer de moderator
ik ben hier net aangemeld

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:35
Zoals andere (inclusief moderator) hebben aangegeven: neem de hangen en opstarten troubleshooter door en post wat je gedaan hebt en wat de bevindingen zijn. Verder kun je ook even met de handleiding van het moederbord controleren dat je wel alles hebt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

omg... Wil je aub eerst de faq lezen en dan weer reageren in normaal NL?

In een vorige post zeg je dat je een Radeon 6770 hebt en dan snap je niet wat ze bedoelen met 6770 en 2500k ??!!?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dankje scorpion:/
zal nu eerst even proberen zonder de 6770 en zal de busjes wat loser draaien
dankuwel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:56:
ja dankje scorpion:/
zal nu eerst even proberen zonder de 6770 en zal de busjes wat loser draaien
dankuwel:)
waarom zou je de busjes "losser" draaien? Zoals je in de troubleshooter hebt kunnen lezen piept een moederbord als er niets is aangesloten. dus:
1: haal alles uit de kast
2: leg het moederbord (al dan niet met processor) bovenop de doos, sluit de voeding (en PC speaker) aan, en hij moet piepen.
3: Stop nu 1 reep geheugen erin, en zet weer aan, luisteren of er een piep is.
4: Als het moederbord een VGA/DVI/HDMI aansluiting heeft, sluit hier de monitor op aan en zet systeem weer aan. Kijk of je beeld hebt.
5: Sluit dan de videokaart aan, en kijk of je beeld hebt.

Vanaf hier kun je dan verder gaan met onderdelen toevoegen, elke keer kijkende of het systeem iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt
eh kan ik gewoon de moederbord op een doos leggen zonder dat er wat fout gaat?

oke bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:18:
ok bedankt
geen probleem.

In principe kun je alles los neerleggen en aansluiten en als het werkt pas in je kast bouwen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:18:
ok bedankt
Zolang je oppast dat je zelf geen contacten aanraakt (dus moederbord aan de zijkanten vastpakken) en er niets dat kan geleiden tussen het moederbord en de doos licht, gaat dat goed. Je kan ook nog de anti-statische zak (of, mits meegeleverd, antistatische beschermende "kussen") onder het moederbord leggen. Het voordeel van de het moederbord op een doos leggen is dat je de insteekkaarten in de sleuven kan steken, zonder dat de zaak scheef gaat liggen (metalen bracket gaat dan langs de doos af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb een rubber matje is dat ook goed?
om op te zitten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:36:
heb een rubber matje is dat ook goed?
om op te zitten dan
zolang het maar niet geleidt en geen statische elektriciteit kan opbouwen (piepschuim is bijv. uit den boze), is het goed. Een houten plank kan ook, zolang het maar hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt ik ga het zo uitproberen
moet ik het nog laten weten als het gelukt is of mag dat niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh nog 1 ding
wat moet ik doen met de
dvd driver
HDD
SSD
moet ik die er ook uithalen of mogen die erin blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

Die mogen eruit blijven.. Die heb je niet nodig om iig in het bootscherm te komen. Wel krijg je uiteraard de melding dat er geen HDD/SDD aangesloten zit.

Onderdelen die iig nodig zijn om de pc opgestart te krijgen:

Moederbord
Videokaart
Geheugen
Processor met koeling
Voeding

Even om jou onzekerheid weg te nemen. Zo ziet een pc eruit als er geen kast omheen zit _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/6/216407.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Audione0 op 17-10-2011 14:32 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Aragnut schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:30:
Je kan ook nog de anti-statische zak (of, mits meegeleverd, antistatische beschermende "kussen") onder het moederbord leggen.
De buitenkant van die zakjes kunnen flink geleiden hoor. Ik zou dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
_H_G_ schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

De buitenkant van die zakjes kunnen flink geleiden hoor. Ik zou dat niet doen.
moia, valt tegen. Ik heb meerdere malen hier een multimeter tegenaan gehouden, en dit gaf "oneindige" weerstand. Overigens na 3 jaar bij een reparatie/service desk, nooit problemen gehad met antistatische zakjes als onderlegger te gebruiken. blijkbaar doen anderen dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aah ok harstikke bedankt hiervoor ik zal het gaan proberen

Ik heb het zojuist geprobeerd maar het schijnt niet te werken
heeft nog iemand een idee hoe het kan dat het niet werkt ik heb alles geprobeerd ook wat er bij die site staat alles opnieuw ingedaan stap voor stap
krijg nog steeds geen beeld helemaal niks

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Aragnut schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:14:
waarom zou je de busjes "losser" draaien? Zoals je in de troubleshooter hebt kunnen lezen piept een moederbord als er niets is aangesloten. dus:
1: haal alles uit de kast
2: leg het moederbord (al dan niet met processor) bovenop de doos, sluit de voeding (en PC speaker) aan, en hij moet piepen.
3: Stop nu 1 reep geheugen erin, en zet weer aan, luisteren of er een piep is.
4: Als het moederbord een VGA/DVI/HDMI aansluiting heeft, sluit hier de monitor op aan en zet systeem weer aan. Kijk of je beeld hebt.
5: Sluit dan de videokaart aan, en kijk of je beeld hebt.

Vanaf hier kun je dan verder gaan met onderdelen toevoegen, elke keer kijkende of het systeem iets doet.
Heb je dit gedaan? "Ik heb het zojuist geprobeerd" geeft nogal weinig feedback. Het is een mooi advies. Bij welke stap gaat het mis? Piept niks bij stap 2, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Aragnut schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:55:
[...]

moia, valt tegen. Ik heb meerdere malen hier een multimeter tegenaan gehouden, en dit gaf "oneindige" weerstand. Overigens na 3 jaar bij een reparatie/service desk, nooit problemen gehad met antistatische zakjes als onderlegger te gebruiken. blijkbaar doen anderen dat ook :)
Je hebt meerdere soorten.

De roze hebben normaliter een hoge weerstand. maar wel hele slechte statische eigenschappen waardoor ze weinig tot nihiel lading op kunnen bouwen.
De zwarte/metallic zijn doorgaans de geleidende (hoogohmige)
(uitzonderingen daargelaten, maar als de zak zegt dat het een esd zak is dat zijn deze eigenschappen zeer aannemelijk)

Daar komt bij ik heb ook esd metingen aan vloeren en oppervlakken mogen doen en deze worden doorgaans met een ohmeter gedaan met een hogere meetspanning (100V of >) voor een wat betrouwbaardere uitkomst. we gaan tenslotte de megaohms in

Ik heb btw één maal een probleem gezien met een esd oppervlak en een voedingsprint. dat ging smelten.

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 17-10-2011 22:57 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_H_G_ schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:22:
[...]

Heb je dit gedaan? "Ik heb het zojuist geprobeerd" geeft nogal weinig feedback. Het is een mooi advies. Bij welke stap gaat het mis? Piept niks bij stap 2, etc?
ik heb dat al gedaan jah
er piept niks.. heb alles paar keer nagekeken en weer opnieuw gedaan maar niks piept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Zoals je aangeeft in je DM naar mij, heb je het moederbord aangesloten (met onboard video adapter) maar krijg je nog steeds niets. Maak eens een foto van je opstelling, ik heb het vermoeden dat er mogelijk iets niet (goed) zit aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zit er toevallig op je voeding een aan/uit schakelaar? Staat die wel in de aan stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
theHoff schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:43:
Zit er toevallig op je voeding een aan/uit schakelaar? Staat die wel in de aan stand?
:) de computer gaat aan zoals je kan lezen maar krijg geen beeld :)

heb gisteren net alles op geruimd maar zal eens foto maken en het hier neerzette

de foto:) heb daar dus de stroom toevoer in en de power button meer niet
ga hem nu pas aan zetten als jullie zeggen dat het goed is, ben er niet zo zeker over:S
Afbeeldingslocatie: http://oi53.tinypic.com/351z3vc.jpg

als er een plattegrond bij moet dan kan ik daar ook voor zorgen als ik de letters eindelijk duidelijk erop krijg..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
ik heb je/een probleem gevonden. Zie je net boven de processor dat witte blokje zitten van 2 bij 8? hier moet nog een kabel van de voeding in (met zwarte en gele kabels). Dit kan ook een 2 bij 2 aansluiting zijn, maar dan moet je in de handleiding kijken welke pinnen deze dan opgezet moet worden.

LET OP: de 2x4 stekker is niet dezelfde als de 2x4 stekker voor videokaarten (deze past er dan ook niet in)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://oi55.tinypic.com/2r73fv9.jpg
is dat deze ik heb ook nog zon kabel die vast zit aan de voeding zelf
dan is de linker kant die je ziet op de foto hier het zelfde en is ook zwart met geel
heel erg bedankt zit er al week mee misschien is dit het:D dankjewel
en het kon geen kwaad dat het op een doos lag toch? dozen geleiden niet. toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus het is de goeie kabel?:S
ik heb nog nooit wat met computers gedaan in elkaar gezet ofzo alleen een keer een geluids kaart erin gedaan dus wil graag alles weten sorry:S dus is het de goeie kabel?:D

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
als ik het goed zie heb je een OCZ modstream PRO voeding. Deze heeft volgens de mechanical drawing aan de "vaste" kabelboom 1x een 24 polige stekker, 1x een 4 polige (2x2) stekker en 1x een 8 polige (2x4) stekker. Deze moet je aansluiten vlak bij de CPU (zal ook goed moeten passen). Volgens de drawing moet deze 4 gele en 4 zwarte lijntjes hebben. De kabels op je foto hebben volgens mij 5 zwarte en 3 gele kabels.

edit: de reden dat je systeem op het moment niets doet is omdat de CPU geen stroom krijgt

[ Voor 9% gewijzigd door Aragnut op 18-10-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er zitten inderdaad 3 soorten kabels op
waar moet ik dan de 2x2 stekker plaatsen?

ik heb ook al het beeldscherm er op aangesloten kan dat al of moet ik eerst wachten voor dat hij het goed doet?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
De 2x2 stekker is in principe dezelfde als de 2x4 stekker (past ook in dezelfde socket, maar vult hem maar half uiteraard). Bij pentium 4 cpu's is de extra 12 volts lijn in deze vorm begonnen, om de cpu van voldoende prik te kunnen voorzien. Voor sommige CPU's (bij overklokken) zijn echter 4 lijntjes niet genoeg, en is, door gebruik van een 8 polige stekker, dit verdubbelt, zodat er meer energie geleverd kan worden. meer info kan je hier vinden.

opstarten met monitor eraan kan geen negatieve effecten hebben (tenzij er iets heel raars aan de hand is).

Volg nogmaals de stappen die ik eerder heb gegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Aragnut op 18-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eh ik heb geen idee hoeveel stroom ik nodig heb ik heb een i5 processor en moet ik nu de 4 polige er in doen of de 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Aangezien je een 8 polige stekker hebt en een 8 polige socket hebt, zou ik zeggen: de 8 polige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok dankjewel kan ik hem nu aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 10:42
In plaats van dit forum te misbruiken als live helpdesk, wordt het misschien tijd dat je de handleiding van je moederbord erbij neemt. Daar staat perfect in welke kabels je moet aansluiten en hoe. Er zijn online ook talloze videos te vinden hoe je alles moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is dit geen helpdesk dan?:S
er staat toch zeker dat als je problemen hebt het kan neerzetten?
en als je weet en ook kan lezen dat ik geen verstand heb van dat alles sorry dan als dit niet mocht...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:44
Ik zou er niet lukraak kabels inprikken en starten.

Er moet een 4-pins stekker bij je proccesor
die brede met heel veel pins aan de zijkant van je moederbord (zoals je eerder op de foto had).
en een 6 of 8 pins op je grafische kaart.

Het past allemaal op één manier en als een stekker niet past dan doe je iets verkeerd.

Tevens zou ik zoals dnomaid zegt je moederbord handleiding er eens bij pakken.

EDIT: Asrock H61M-Ge moet inderdaad een 8-pins bij de processor hebben.

Tevens zou ik eerst proberen of je beeld kan krijgen met de onboard video.

[ Voor 13% gewijzigd door Terrz op 18-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Op zich kun je het systeem altijd wel veilig aanzetten zolang je van een aantal zaken uitgaat: Er is niet iets dat kortsluiting kan veroorzaken (fout geplaatste afstandsbusjes, metalen onderdelen op/onder electronische onderdelen, schroeven op/onder/in moederbord/voeding etc) en dat je niets geforceerd hebt (geheugenbanken, voedingstekkers etc). Zoals Dnomaid aanhaalt kun je dit ook terugvinden in de handleiding. Hierin staat ook een lijst van welke aansluitingen op het moederbord zitten, waar ze voor zijn, en wat er in moet. Neem, mocht je twijfelen, deze lijst door en check je setup.

volgens mij heeft de TS een as-rock H61M-GE O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Aragnut op 18-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mensen hij doet het:D harstikke bedankt hiervoor ik ben hier super super blij mee
ik zal de handleiding ook nog eens nakijken voor wat ik verder moet doen super erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:51:
mensen hij doet het:D harstikke bedankt hiervoor ik ben hier super super blij mee
ik zal de handleiding ook nog eens nakijken voor wat ik verder moet doen super erg bedankt
Goed om te horen dat er niets kapot lijkt te zijn. Veel succes (en plezier) met het verder optuigen van je nieuwe systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:44
En wat was nou het probleem in eerste instantie? Stekker vergeten ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankuwel
ja het probleem was dat ik een stekkertje vergeten was:S
moet dit topic gesloten worden door mij of gebeurt dat door de moderator?

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

...en dat staat ook gewoon in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die ik in de derde (!) reply al gegeven had.

Het is op GoT echt de bedoeling dat je zelf wat inzet toont en zelf aan de slag gaat. Inderdaad, GoT is GEEN helpdesk. Bovendien, als je de troubleshooter doorlopen had, had je al 24 uur eerder je probleem opgelost...

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het doorgelopen alleen wat over het hoofd gezien
Pagina: 1