Speakers voor onkyo tx-nr609

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

• Gwenn84
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2021
Hallo,

Ik heb een onkyo tx-nr 609 aangeschaft en nu vraag ik me af welke speakers hier het best op aangesloten kunnen worden om het beste uit de reciever te halen. Hoop dat jullie kunnen helpen.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 08:40
tjah, gewoon goede speakers, een goede speaker klinkt goed op elke (goede) versterker. En de onkyo 609 is een redelijke goede versterker. Dus bepaal je budget, zoek uit wat je wil, ga naar een hifi-zaak en ga daar luisteren.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Hallo Gwenn84 en welkom op GoT :W,

Lees AUD beleid eens door, daar staat in wat we binnen Audio en HiFi verwachten van een topic. Dit topic voldoet daar niet aan:
Een stap die vooral tweakers vergeten is dat je ook in real life naar een winkel toe kan gaan. Luisteren naar speakers, kijken naar apparatuur, vragen aan de verkoper. GoT kan en wil geen startpunt zijn van dit soort vragen. Aan het eind kunnen we hier wellicht wel wat betekenen.
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.
Met dit topic kunnen we dus helemaal niets. Je noemt geen budget, geen wensen waar de speakers aan moeten voldoen (monitor, vloerstaanders of satellieten), wat voor set je wilt (2.0, 2.1, 5.0, 5.1, 7.1, et cetera), en ga zo maar door.

Zodra je dus naar een winkel bent gegaan, geluisterd hebt naar diverse speakers en een shortlist hebt kan je een nieuw topic openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.