Windows7 Geen NETWERKtoegang - Linksys WAP610N Cisco

Pagina: 1
Acties:

• Muhtar
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Router/Acces point: Cisco Linksys WAP610N
Laptop: Windows 7
Computer: Windows 7

Hoi,

Ik heb volgend probleem:
Wij hebben thuis telenet. Na de motorola modem van Telenet, heb ik een router geplaatst. Nu kan ik met mijn laptop op internet via de router, maar niet met de computer!
Op de computer staat rechtsonder: verbonden, maar er staat ook "geen netwerktoegang". Met mijn smartphone kan ik dan weer wel zonder probleem op internet. Weten jullie waaraan het kan liggen?

Ik heb het netwerk een naam en WPA key gegeven.

Alvast bedankt,

[ Voor 15% gewijzigd door Muhtar op 18-10-2011 08:10 ]

• Muhtar
niemand een idéé? Kan het zijn doordat de computer te weinig ontvangst heeft, en daardoor bepaalde zaken niet kan doen (authorisatie/beveiliging van netwerk)...?

I need help..

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-12-2025
Beiden draadloos of bekabeld? Ik vermoed allen draadloos...

Al geprobeerd om alle instellingen het netwerk van de computer te verwijderen, en terug toe te voegen?

[ Voor 70% gewijzigd door fl1p op 20-10-2011 15:30 ]

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02 17:08
Is het bedraad of Wireless aangesloten, en is er niet toevallig een vast ip-adres ingesteld geweest op de computer? Indien zo, zet deze dan op dhcp om weer alles te kunnen doen.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:48

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik gebruik dezelfde router, en eens in de zoveel tijd heb ik deze melding ook. Zet in de apparaatbeheer je netwerkkaart eens uit, en schakel 'm daarna weer in. Dan doet ie 't bij mij weer prima.

Hier staat tekst

• Muhtar
Dank u voor de snelle reacties guys,

Ze zijn beiden draadloos. Ik dacht dat ik hem al eens had verwijderd en toegevoegd van apparaatbeheer, maar zal het vanavond nog eens proberen.

Hoe kan ik zien of er een vast ip-adres is ingesteld? Zou het dan dit probleem geven? Dat lijkt mij vreemd.. want heb nog niet aan de DHCP settings geweest.

thx,

[ Voor 21% gewijzigd door Muhtar op 20-10-2011 16:16 ]

Pagina: 1