Beste tweakers,
Ik heb sinds een aantal maanden nu een probleem met m'n email van ziggo op m'n iPhone 4.
Op m'n thuisnetwerk van ziggo gaat ophalen en versturen van mail perfect.
Maar zodra ik op het datanetwerk van Vodafone probeer om mail te versturen geeft de iPhone de foutmelding dat "de server de ontvanger niet accepteerd" en de mail in uitgaand is geplaatst.
Mail ontvangen op het Vodafone netwerk gaat wel zonder problemen.
Voorheen ging dit wel goed, en er is niets aan de instellingen veranderd.
Ik heb in eerste instantie een flinke tijd gewacht om te kijken of het probleem vanzelf weg zou gaan, maar na enkele maanden ben ik toch maar eens naar een oplossing gaan zoeken.
Helaas is er op het inet geen oplossing te vinden die mijn probleem verhelpt, en lijken al mijn instellingen juist.
Uitgaande smtp mail instellingen staan als volgt:
Host : smtp.ziggo.nl
Gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard ingevuld.
Gebruik ssl : ja
Identiteitscontrole : wachtwoord
Serverpoort : 587
Ik heb alle mogelijke instellingen voor uitgaand die ik op internet vond geprobeerd, zonder resultaat.
Volgens de ziggo website kloppen bovenstaande instellingen, en zou ik daarmee ook via een niet-ziggo-netwerk moeten kunnen versturen.
Weet iemand raad?
Ik heb sinds een aantal maanden nu een probleem met m'n email van ziggo op m'n iPhone 4.
Op m'n thuisnetwerk van ziggo gaat ophalen en versturen van mail perfect.
Maar zodra ik op het datanetwerk van Vodafone probeer om mail te versturen geeft de iPhone de foutmelding dat "de server de ontvanger niet accepteerd" en de mail in uitgaand is geplaatst.
Mail ontvangen op het Vodafone netwerk gaat wel zonder problemen.
Voorheen ging dit wel goed, en er is niets aan de instellingen veranderd.
Ik heb in eerste instantie een flinke tijd gewacht om te kijken of het probleem vanzelf weg zou gaan, maar na enkele maanden ben ik toch maar eens naar een oplossing gaan zoeken.
Helaas is er op het inet geen oplossing te vinden die mijn probleem verhelpt, en lijken al mijn instellingen juist.
Uitgaande smtp mail instellingen staan als volgt:
Host : smtp.ziggo.nl
Gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard ingevuld.
Gebruik ssl : ja
Identiteitscontrole : wachtwoord
Serverpoort : 587
Ik heb alle mogelijke instellingen voor uitgaand die ik op internet vond geprobeerd, zonder resultaat.
Volgens de ziggo website kloppen bovenstaande instellingen, en zou ik daarmee ook via een niet-ziggo-netwerk moeten kunnen versturen.
Weet iemand raad?
[ Voor 13% gewijzigd door mr.louie op 17-10-2011 09:11 ]