ik heb dus een asus v7100 en een beetje geOC'd ik wil hem binnenkort verder overclocken en ook mijn cpu is het aan te raden een koeler (blue orb ofzo) op mijn videokaart te doen. en wat zijn de max. core setting voor asus
Ik had hem met een klein fannetje van 4x4cm op 211/211 geklokt. Verder heeft niet veel zin, want het geheugen trekt toch niet meer.
heeft geen zin om er een blue orb op te zetten tenminste niet op de core, laat de core gewoon met rust geheugen is de bottleneck. zet dan koeling op je mem
uuuh helpt dat veel memory koelen ??
en hoe doe ik dit????
is er een site waar info te vinden is over koelen en oc'en??
thx m8's
en hoe doe ik dit????
is er een site waar info te vinden is over koelen en oc'en??
thx m8's
Verwijderd
ik ben ook aan het kijken hoe de v7100 het best ge oc-ed kan worden. Op je geheugen kan je koelribjes doen en dan zelfs nog een fannetje erop, maar dat is een beetje te ver... alhoewel we hier natuurlijk wel op tweakers zitten....
Maar je geheugen is inderdaad de bottleneck, je mx zal niet sneller worden van een belachelijk hoge core, want als het geheugen nie snel genoeg de data aanleverd kan ie ook niet supersnel die data verwerken.
Maar je geheugen is inderdaad de bottleneck, je mx zal niet sneller worden van een belachelijk hoge core, want als het geheugen nie snel genoeg de data aanleverd kan ie ook niet supersnel die data verwerken.
asus oc'en kan gewoon met nividea driver je kan dan de core/clock snelheid naar wemns aanpassen dat heb ik al gedaan
Verwijderd
Gisteren mijn ASUS 7100 gekoeld met een : Just Cooler FC100, Slot cooler, AGP kaart.
Dus als je nog een pci slotje over hebt en je wil niet klooien aan je videokaart is dit misschien een leuk alternatief.
PIII 875- 224mb/100mhz
ASUS 7100 200/215
Dus als je nog een pci slotje over hebt en je wil niet klooien aan je videokaart is dit misschien een leuk alternatief.
PIII 875- 224mb/100mhz
ASUS 7100 200/215
Verwijderd
op http://www.rorupc.nl/reviews/geforce2/ vind je een plaatje van iemand die heatsinks op zijn V7700 gemonteerd heeft
. Volgens hem heeft het aardig geholpen. Hij kan zijn kaartje nu op 220/280 laten draaien.
Weet alleen niet hoever je zonder die dingen kan OC'en.
Weet alleen niet hoever je zonder die dingen kan OC'en.
Pagina: 1