Verwijderd

Topicstarter
Ik speel league of legends maar heb om de seconde een lagg van 60 fps naar 15 fps
weet iemand hoe dit can

Mijn specs:
AMD sempron 145 processor
Asus M4N68T V2 moederbord
Palit GeForce GTS 450 1GB GDDR5
Voeding 400 Watt ATX

Verwijderd

Dit moet je niet hier posten, maar onder Games spielerij-problemen&vragen denk ik.

Meer info.bijv. gebruik je een router en wat is je ingame resolutie
Als je bijv. speelt en je download een film tegelijkertijd of iemand anders youtube zit te kijken kan je dat ook krijgen.

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-02 17:21
Heb je de laatste drivers van je video kaart, moederbord en processor geïnstalleerd ?
Ik heb in het verleden namelijk ook een soortgelijk probleem gehad en dat lag aan de Cool & Quiet.
Dit kon ik verhelpen met de juiste drivers.

Verwijderd

Topicstarter
SpiriTNL schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:00:
Heb je de laatste drivers van je video kaart, moederbord en processor geïnstalleerd ?
Ik heb in het verleden namelijk ook een soortgelijk probleem gehad en dat lag aan de Cool & Quiet.
Dit kon ik verhelpen met de juiste drivers.
ik zal wel even kijken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit is nou typisch een vraag die thuis zou horen in Spilerij Problemen & Vragen, maar...

In Edmin in "Processor" heb ik je al eens uitgelegd wat we van een topic start verwachten en waar je meer informatie kunt vinden over de omgangsregels die we op dit forum hanteren. Desondanks zet je hier weer zonder enige vorm van eigen onderzoek eenhelpdeskvraag neer. Ik ga je topic daarom niet verplaatsen, maar sluiten. Lees eerst het beleid nog eens dorr en kom daarna terug met je vraag.

Dit topic is gesloten.