ik heb sinds een paar dagen een nieuwe processor (de AMD x6 1090T) en krijg regelmatig een bluescreen (error code 0x00000101 met als bericht dus A clock interrupt was not received by an secondary processor, ik heb redelijk veel gegoogled en ga ervan uit dat ik 1 defecte core erin heb, me moederbord heeft de laatste firmware en alle drivers zijn ook geupdate also ik heb sinds gister een nieuwe win 7 geinstalleerd (de 3e bluescreen had mijn bootmgr om zeep geholpen).
kheb graag jullie mening of advies om wat te doen nu?
ik wil em denk ik terug sturen en een nieuwe vragen (winkel: CD ROM LAND) maar die hebben ze daar op lage voorraad (ze hadden er 2 over toen ik er 1 kocht en nu dus nog 1 als het goed is)
en als ik em terug stuur, zal ik in de tijd mijn oude processor er terug in doen of effe met men lappy leven?
(het is ZO'N gedoe om die processor te vervangen (moederbord er helemaal uit halen, en die scythe mugen2 eraf enzo)
kheb graag jullie mening of advies om wat te doen nu?
ik wil em denk ik terug sturen en een nieuwe vragen (winkel: CD ROM LAND) maar die hebben ze daar op lage voorraad (ze hadden er 2 over toen ik er 1 kocht en nu dus nog 1 als het goed is)
en als ik em terug stuur, zal ik in de tijd mijn oude processor er terug in doen of effe met men lappy leven?
(het is ZO'N gedoe om die processor te vervangen (moederbord er helemaal uit halen, en die scythe mugen2 eraf enzo)
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090