Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Die ik zo uit mijn hoofd ken is hostnet en DirectVPS met DirectAdmin. Wel is zo'n managed VPS een stuk duurder dan een normale VPS. Ook zou je kunnen kijken op ISPGids of WebHostingTalk (ook wel WHT genoemd).
Het gaat er eigenlijk om dat ik gewoon een aantal websites wil kunnen hosten zonder steeds extra pakketen te moeten bestellen.
Mijn kennis van UNIX is niet optimaal, en de huidige bladeserver op de zolder is aan vervaning toe.
Ik weet niet of er een Tweaker is die voor een leuke prijs de complete server wil installeren....
Mijn kennis van UNIX is niet optimaal, en de huidige bladeserver op de zolder is aan vervaning toe.
Ik weet niet of er een Tweaker is die voor een leuke prijs de complete server wil installeren....
Die moet je zoeken in de Vraag & Aanbod. Maar waarom dan niet gewoon Reseller Hosting nemen? Dan heb je alle voordelen, namelijk relatief goedkoop én makkelijk configureerbaar! Wel zit je dan met meerdere gebruikers op één server, maar is het wel mogelijk een eigen IP te krijgen.
Omdat rebelleer houting relatief dus duur is. Overigens wil ik mijn bladeserver niet vervangen voor een nieuwe maar voor een VPS. Dat ding maakt herrie, krijg ik weer ruzie met m'n vriendin.
Ik ga ook wel eens goed opzoek naar rebelleer houting. Misschien dat dat toch wel interessant word..
Ik ga ook wel eens goed opzoek naar rebelleer houting. Misschien dat dat toch wel interessant word..
Dat valt reuze mee. 40GB schijfruimte en 600GB dataverkeer voor zo'n 11 euro / maand. Een vergelijkbare unmanaged vps kost inderdaad ongeveer de helft bij die partij, echter is dat eigenlijk appels en peren vergelijken, aangezien nu alles (qua onderhoud) voor je word gedaan. Ook is het allemaal heel gemakkelijk schaalbaar en configureerbaar voor jou.Toppe schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:59:
Omdat rebelleer houtingreseller hosting relatief dus duur is. Overigens wil ik mijn bladeserver niet vervangen voor een nieuwe maar voor een VPS. Dat ding maakt herrie, krijg ik weer ruzie met m'n vriendin.
Ik ga ook wel eens goed opzoek naar rebelleer houtingreseller hosting. Misschien dat dat toch wel interessant word..
Klopt, heb ik ook gezien. Echter heb ik aan één ding echt een bloed hekel: Vooraf betalen.alex3305 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Dat valt reuze mee. 40GB schijfruimte en 600GB dataverkeer voor zo'n 11 euro / maand. Een vergelijkbare unmanaged vps kost inderdaad ongeveer de helft bij die partij, echter is dat eigenlijk appels en peren vergelijken, aangezien nu alles (qua onderhoud) voor je word gedaan. Ook is het allemaal heel gemakkelijk schaalbaar en configureerbaar voor jou.
Ik heb net contact op genomen met DirectVPS. Die bieden wel wat ik wil tegen normale prijzen. Als het goed is word er vandaag/morgen nog een demo account aangemaakt.
Alsof ze ruiken dat ik weg wil...quote: TransIPBeste klant,
Zojuist is geconstateerd dat er technische problemen zijn binnen onze VPS infrastructuur. Momenteel zijn onze engineers op locatie hard aan het werk om het probleem op te lossen. We houden u op de hoogte.
Onze welgemeende excuses voor de overlast.
Met vriendelijke groet,
TransIP BV
Met vriendelijke groet,
TransIP B.V.
Smart and Simple
Nee hoor, een test-VPS van mij had er ook last van 
Is dus niet alleen naar jou gericht
Is dus niet alleen naar jou gericht
[ Voor 27% gewijzigd door EDIT op 17-10-2011 09:15 ]
Ik zie zomaar 4 eisen die je kan stellen. Wat is er nu zo moeilijk om eens rond te kijken op Google? Mail wat VPS toko's en stel je eisen. Je krijgt vanzelf bericht terug. Vergelijk de kosten en voila, klaar is Toppe.Toppe schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:22:
Dag mede Tweakers,
Momenteel heb ik een VPS server. Aangezien mijn kennis op het gebied van UNIX niet heel erg ver gaat ben ik eigelijk opzoek naar een managed VPS.
Nu heb ik er een aantal kunnen vinden, maar deze zijn allemaal buitenlands. Mijn vraag is dan ook aan jullie, kunnen jullie een goede managed VPS provider.
De eisen zijn niet zo heel erg groot. De schijf moet echter wel minimaal 25GB zijn.
Daarnaast, zou ik graag willen dat Apache, PHP & MySQL is voor geïnstalleerd.
Groetjes,
Dit valt onder werving, en dat mag niet. Daar ben je in het verleden ook al eens op aangesproken.Toppe schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:35:
Het zoeken naar een leverancier die aan jouw eisen voldoet kan je zelf. Wij zijn niet je helpdesk die voor jou gaan rondkijken naar mogelijke opties. Er lopen her en der wat ervaringentopics waarin je de verschillende ervaringen nog kan vergelijken. Ik zie verder geen reden om dit topic open te houden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()