Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Beveiliging zit er voor een reden, omzeiling ervan lijkt me niet zo gewenst hier
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Duitse proxy of VPN gebruiken. Begin maar met Googlen.
Ik heb hier zelfs ook al een keer wat in een computerblad zien staan.
Dus ik denk niet dat het zo erg is.
Dus ik denk niet dat het zo erg is.
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Natuurlijk is google wel je vriend even de steek woorden invoeren en dat geeft als resultaat .......
Zet niet de oplossing neer maar heb het gevonden in 25 seconden dus dat kun jij ook.
Zet niet de oplossing neer maar heb het gevonden in 25 seconden dus dat kun jij ook.
kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Rijd naar Duitsland en kijk, verder inderdaad niet de bedoeling om 1e hulp bij het omzeilen van simpele beveiligingen vragen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()