"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
ansich vindt ik ze best lekker weg kijken. Wellicht kun je nog wat spelen met contrast en dergelijke.
De lucht lijkt nogal "plat" in sommige foto's.
De lucht lijkt nogal "plat" in sommige foto's.
4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel
Verwijderd
Mooie set. Ik vind zelf zwart-witte vierkantjes ook erg leuk. 
Ik ben het eens met jorammeke wat betreft de luchten. In 1 en 2 zijn ze super, maar de rest zou inderdaad wel wat contrast kunnen gebruiken. Ik vind sommige foto's ook wat donker ogen.
Vooral de foto's met een duidelijke voorgrond vind ik leuk (4 & 7).
Ik ben het eens met jorammeke wat betreft de luchten. In 1 en 2 zijn ze super, maar de rest zou inderdaad wel wat contrast kunnen gebruiken. Ik vind sommige foto's ook wat donker ogen.
Vooral de foto's met een duidelijke voorgrond vind ik leuk (4 & 7).
ik ben minder erg te spreken over deze serie. Je ziet niet dat het schiermonnikoog is en ten 2e zijn bijna alle plaatjes meer van het zelfde: veel lucht en op 2 foto's na nagenoeg dezelfde voorgrond.....
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Vrij constitente nabewerking al had er van mij wat meer contrast in mogen zitten.
Verder ben ik het met Deathchant eens dat het vrijwel allemaal dezelfde foto's zijn. Vind ze ook niet echt spannend en erg leeg. Niet mijn smaak.
Verder ben ik het met Deathchant eens dat het vrijwel allemaal dezelfde foto's zijn. Vind ze ook niet echt spannend en erg leeg. Niet mijn smaak.
Verwijderd
Ben ik het mee eens. Foto's 3 & 4 zijn nog wel interessant, maar bij de rest ligt de focus op de lucht of zo. De interessante dingen op de foto trekken totaal niet je aandacht, omdat ze veels te klein zijn of niet goed gepositioneerd.Deathchant schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:54:
ik ben minder erg te spreken over deze serie. Je ziet niet dat het schiermonnikoog is en ten 2e zijn bijna alle plaatjes meer van het zelfde: veel lucht en op 2 foto's na nagenoeg dezelfde voorgrond.....
Daarnaast ontbreken de markante dingen van schiermonnikoog op de foto's. Waar zijn de vuurtoren(s) of het mooie straatje in het centrum ed?
Leuke serie, had nog iets meer pit mogen hebben naar mijn smaak.
Vind 2, 6 en 7 de mooiste...
Leegte kan soms juist meer zeggen dat een duidelijk onderwerp. Ik hou er wel van.
Vind 2, 6 en 7 de mooiste...
Leegte kan soms juist meer zeggen dat een duidelijk onderwerp. Ik hou er wel van.
Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2
Tssss, gewoon heel mijn eigen testcase vergeten 
Ik ben fan de leegte, icm met zwart wit.
Met andere woorden ik ben tevreden met deze serie. Al snap ik het commentaar van meer contrast, anders gezegd dat het er nog iets meer afspat.
Dank ook voor de complimenten, maar ook zeker voor de kritiek! Over de straatjes en de vuurtoren, die heb ik wel gemaakt, maar ik vond het er niet zo lekker uitkomen in de serie.
Misschien had ik het dan een andere naam moeten geven, met deze topictitel verwacht je misschien iets anders.
Kritiek is nog steeds welkom hoor!

Ik ben fan de leegte, icm met zwart wit.
Dank ook voor de complimenten, maar ook zeker voor de kritiek! Over de straatjes en de vuurtoren, die heb ik wel gemaakt, maar ik vond het er niet zo lekker uitkomen in de serie.
Misschien had ik het dan een andere naam moeten geven, met deze topictitel verwacht je misschien iets anders.
Kritiek is nog steeds welkom hoor!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik vind het jammer dat er zo veel lucht overal op de foto's staat. Bij de eerste foto vind ik het persoonlijk erg mooi. Maar zoals jorammeke al zei vind ik het ook erg 'plat' lijken. Het ziet er raar uit voor mijn gevoel.
Over het algemeen vind ik het wel mooie foto's
Over het algemeen vind ik het wel mooie foto's
Vriendin van alex3305
Pagina: 1