Ben vandaag bezig met het (proberen) te maken van een Acer Aspire X1700 die steeds vastloopt na een paar minuten. Na een tijdje prutsen met verschillende hardware kan het voor mij aan niets anders liggen dan het moederbord. Dus ik bekijk dat ding een goed en ik zie daar een elco zitten met een zwarte bovenkant. Nou vraag ik me af of dat zo hoort, misschien is het een kenmerk van dat type, of dat ie stuk is. Het enig dat ik er van weet is dat als de bovenkant bol gaat staan die zeker stuk is. Nou is deze zo klein (diameter 4mm) dat er geen groeven in zitten, dus ik twijfel. Het is die ene net onder het midden van de foto.

Iets verderop zitten trouwens nog twee elco's die bol zijn aan de bovenkant, dus dan zouden er drie stuk zijn. Heeft het nog zin om dit te maken? Want de pc start nog wel goed op en werkt ook heel even normaal.

Iets verderop zitten trouwens nog twee elco's die bol zijn aan de bovenkant, dus dan zouden er drie stuk zijn. Heeft het nog zin om dit te maken? Want de pc start nog wel goed op en werkt ook heel even normaal.