Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn computer, eerst had ik iets te hoog gezet in de bios waardoor die niet meer startte vervolgens dat weer kunnen reset maar de CMOS battery low, nu een nieuwe CMOS battery erin gedaan,
het probleem was toen Toen was het probleem dat ik nog geen eens me bios zag bij het opstarten alsof ie niet kan opstarten.
Heel af en toe kwam ie bij de bios en zei die CMOS battery low, en toen met de nieuwe na een paar keer (20x) aan en uit deed ie het eindelijk, waarbij ik de bios opnieuw moest instellen logisch.
nu eenmaal aan, ben ik ook is gaan kijken via Core-Temp en Speedfan naar de cpu temperatuur.
Ik heb toen me computer even belast met 2 spellen tegelijk aan te zetten
Bij Core-Temp : 36-66 en iddle is 45 graden
Speed-Fan : iddle temp1 52 Graden, Core 46 graden
Is dat te hoog?
Mijn spec:
AMD Phenom x6 1055T
MSI 870-C45
8gb G.skill 1600 op 1333 lopen
ATI hd5770
600Watt OCZ Voeding
Nu die eindelijk weer aan is,
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn computer, eerst had ik iets te hoog gezet in de bios waardoor die niet meer startte vervolgens dat weer kunnen reset maar de CMOS battery low, nu een nieuwe CMOS battery erin gedaan,
het probleem was toen Toen was het probleem dat ik nog geen eens me bios zag bij het opstarten alsof ie niet kan opstarten.
Heel af en toe kwam ie bij de bios en zei die CMOS battery low, en toen met de nieuwe na een paar keer (20x) aan en uit deed ie het eindelijk, waarbij ik de bios opnieuw moest instellen logisch.
nu eenmaal aan, ben ik ook is gaan kijken via Core-Temp en Speedfan naar de cpu temperatuur.
Ik heb toen me computer even belast met 2 spellen tegelijk aan te zetten
Bij Core-Temp : 36-66 en iddle is 45 graden
Speed-Fan : iddle temp1 52 Graden, Core 46 graden
Is dat te hoog?
Mijn spec:
AMD Phenom x6 1055T
MSI 870-C45
8gb G.skill 1600 op 1333 lopen
ATI hd5770
600Watt OCZ Voeding
Nu die eindelijk weer aan is,