Virussen? Scan ze hier!
"Boete en gevangenisstraf voor mede-oprichter Pirate Bay" lijkt me prima acceptabel.
Edit:
nu staat er
Dat is natuurlijk ook drie keer niks.Een van oprichters The Pirate Bay krijgt boete en gevangenisstraf
Iets als
Lijkt me titeltechnisch beter.Mede-oprichter The Pirate Bay krijgt boete en gevangenisstraf
[ Voor 77% gewijzigd door CyBeR op 16-10-2011 14:51 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Wanneer iemand door een rechter veroodeeld is, en er geen hoger beroep meer dient, dan mag je dat 'zou' wel weglaten.De Zweed zou zich schuldig hebben gemaakt aan piraterij
[ Voor 15% gewijzigd door pcgek op 17-10-2011 23:08 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik noem dat juist het tegenovergestelde.
zou staan blijf je wel duidelijker neutraal.De Zweed is schuldig bevonden aan...
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Het woordje 'zou' toevoegen betekent volgens jou dat we het vonnis in twijfel trekken? Ik waardeer je kritische blik, maar dit is wel wat vergezocht.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:25:
Het ging om dezelfde rechtzaak als zijn companen, maar hij was er zelf niet bij. Daarom was het vonnis nog niet volledig voltrokken. Maar er is dus wel degelijk een normale complete rechtzaak inclusief verdediging geweest. Geen reden dus om het vonnis in twijfel te trekken.
Ik ben helemaal geen stagiair
Nee, d'r is sprake van een veroordeling bij verstek. Dan is, als ik het goed heb begrepen, de aanklacht onweerlegd, en niet bewezen. Daar zit heel veel lucht tussenPoltergeist schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:31:
Ik zie niet in waarom je het zou toevoegen (no pun intended). De rechter acht blijkbaar bewezen dat de strafbare feiten zijn gepleegd, en dan is het woordje zou hier onterecht.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Bij verstek is in afwezigheid van de verdachte.Rataplan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Nee, d'r is sprake van een veroordeling bij verstek. Dan is, als ik het goed heb begrepen, de aanklacht onweerlegd, en niet bewezen. Daar zit heel veel lucht tussen
Die bekrachtiging van het vonnis staat niet meer open voor beroep, de inhoud van dat vonnis wel. Dat is wat nu ook gaat gebeuren, de drie kerels die wel zijn komen opdagen zijn in hoger beroep gegaan en hopen dat de uitspraak daarvan in hun voordeel uitvalt.
Let wel : deze uitspraak gaat niet om de voltrekking (executie) van het vonnis. Dat is pas aan de orde als de veroordeelde begint aan zijn gevangenisstraf en het betalen van de boete. Voorlopig lijkt het erop alsof dat pas aan de orde is na de behandeling in hoger beroep.
[ Voor 56% gewijzigd door zeef op 18-10-2011 11:35 ]