Sinds 8 Oktober heb ik een OCZ VERTEX PLUS SATA 2 SSD.
Het lukt maar niet om Windows7X64 "ultimate" te installeren.
Heb het gister avond met twee Windows installatie disks geprobeerd telkens als de installatie bijna klaar is op exact het zelfde punt "installatie voltooien" de volgende foutmelding.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAN WINDOWS NIET CONFIGUREREN OM OP DE HARDWARE VAN DEZE COMPUTER TE KUNNEN WORDEN UITGEVOERD.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Einde installatie "MISLUKT"
Wat ik zelf heb geprobeerd.
Dus een andere Windows installatiedisk.
Heb een Broadcom Cristal HD kaartje in mijn notebook zitten deze had ik om alles uit te sluiten er ook uitgehaald, ook dit was het probleem niet.
Meer kan ik dus niet doen. Dezelfde installatie kan ik zonder problemen op een normale harddisk installeren.
Dus het grote probleem moet de SSD zelf zijn.
Is dit probleem bekend
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Computer Dell inspiron 6400
T7200 2X2Ghz CPU
4 GB 667 geheugen
X1400 ATI videokaart
Hartdisk 1X OCZ VERTEX PLUS 120GB
Harddisk 2X WD7500BPVT in CD/DVD/caddy of CD/DVD brander
Het lukt maar niet om Windows7X64 "ultimate" te installeren.
Heb het gister avond met twee Windows installatie disks geprobeerd telkens als de installatie bijna klaar is op exact het zelfde punt "installatie voltooien" de volgende foutmelding.
KAN WINDOWS NIET CONFIGUREREN OM OP DE HARDWARE VAN DEZE COMPUTER TE KUNNEN WORDEN UITGEVOERD.
Einde installatie "MISLUKT"
Wat ik zelf heb geprobeerd.
Dus een andere Windows installatiedisk.
Heb een Broadcom Cristal HD kaartje in mijn notebook zitten deze had ik om alles uit te sluiten er ook uitgehaald, ook dit was het probleem niet.
Meer kan ik dus niet doen. Dezelfde installatie kan ik zonder problemen op een normale harddisk installeren.
Dus het grote probleem moet de SSD zelf zijn.
Is dit probleem bekend
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Computer Dell inspiron 6400
T7200 2X2Ghz CPU
4 GB 667 geheugen
X1400 ATI videokaart
Hartdisk 1X OCZ VERTEX PLUS 120GB
Harddisk 2X WD7500BPVT in CD/DVD/caddy of CD/DVD brander