---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Moet je alleen wel je series als afspraken in een kalender gaan zetten dus..
De reden dat ik een Outlook/Google Calendar suggereer is de mogelijkheid van notifications voor afspraken, en recurring afspraken die erg goed uitgewerkt zijn. Op het moment is het bij mij zelfs zo dat als de nieuwe House uit is, dat ik op m'n desktop een keurige popup krijg van Google Calendar, m'n Windows Phone 7 telefoon trekt hem ook uit de Calendar en laat een leuke piep horen, m'n HTC Desire begint ook af te gaan, en m'n Acer Iconia ook nog eens. Niet iedereen heeft een hosted exchange server, en wat dat betreft is Google Calendar een uitkomst.
---RAWE CEEK!!!---
Google Calendar + Chrome.
Wikipedia pagina met lijst van afleveringen (Wikipedia: List of House episodes bijvoorbeeld)
één druk op de agenda knop.
Klaar.
Als het iets wekelijks en vaaks is, dan druk ik meestal een wekelijkse recurring afspraak van begin seizoen tot eind seizoen in m'n agenda. Ook goed!
Het leuke is dat ik dan niet van m'n desktop afhankelijk ben: het staat ook op mijn telefoon gewoon!
[ Voor 8% gewijzigd door Umbrah op 16-10-2011 11:41 ]
---RAWE CEEK!!!---
Kan je middels dit niet met Live Mail het werkend krijgen?
http://windows.microsoft....king-for-windows-calendar
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
---RAWE CEEK!!!---
edit
http://www.desktop-reminder.com/en/index.html
Dat is veel veranderd sinds ik hem gebruikte
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 16-10-2011 11:52 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Doen beide dus helemaal niks, geen pop-up of melding gezien
Edit 2:
Desktop Reminder does the job, precies wat ik zoek. Krijg nu wekelijks een pop-up, zodat ik het niet vergeet.
[ Voor 50% gewijzigd door NoFearCreations op 16-10-2011 12:16 ]
---RAWE CEEK!!!---
Jammer genoeg uitgefaseerd, of we allemaal maar alvast voor Win8 wat Tiles gaan bouwen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device