Ik kan niet meer op mijn KPN Experiabox

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 10:26

Phntm

Tlingelingeling

Topicstarter
Geachte tweakers,

Na wat zoeken kwam ik maar op geen antwoord, het gaat namelijk om het thomson model van de KPN experiabox. Namelijk wanneer ik op mijn router wil komen met IP 192.168.2.254 blijft ie maar laden en zegt het dat er verbindingsproblemen zijn, ik heb het met verschillende computers geprobeert en het lukte alsnog niet. Ook met verschillende browsers.

Dus hier is mijn probleem, iemand enige suggesties om dit probleem op te lossen. Ik kan namelijk niet meer port forwarden door dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 21:28
Ik heb de Thomson TG789vn.

Misschien werkt deze link. Is directe link naar "Delen van spelen & toepassingen"

http://192.168.2.254/cgi/b/games/ov/?be=0&l0=3&l1=4

Edit:
Anders een keer een hard reset geven.

[ Voor 21% gewijzigd door ToasterxD op 15-10-2011 23:50 ]

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Volgens mij moet dat 192.168.1.254 zijn, probeer het eens anders met een statisch IP adres.

Edit:
Zie boven, anders een hard reset.

[ Voor 19% gewijzigd door thr- op 16-10-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Topicstarter
Nou ik denk maar dat ik is eens morgen maar een hard reset geef. Toch bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:05

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Phntm schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:53:
Nou ik denk maar dat ik is eens morgen maar een hard reset geef. Toch bedankt allemaal.
Dat is toch iets wat je normaal gesproken eerst probeert, voordat je een topic start?

Verzeker jezelf ervan dat je het juiste IP adres hebt.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Topicstarter
remco_k schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:50:
[...]

Dat is toch iets wat je normaal gesproken eerst probeert, voordat je een topic start?

Verzeker jezelf ervan dat je het juiste IP adres hebt.
Eerste keer dat ik het deed stond hij te kutten.

[ Voor 15% gewijzigd door Phntm op 16-10-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdkoning
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 01:05
Oke, Ik kan wel een nieuwe topic op starten. Maar in feite kom ik ook niet meer op mijn KPN experiabox.

Ik heb het wachtwoord veranderd. Deze zelfs opgeschreven. Kon er ook mee in loggen. Nu hebben we de digitale tv dingen aangesloten en reageert de admin gebruikersnaam niet meer op mijn wachtwoord. reset helpt niet. Soft reset kan ik niet laten doen, daar ik niet in mn experia box webinterface kan komen. Stroom er 10 min uit gehaald werkt ook niet. Het wachtwoord wil gewoon NIET resetten.

Iemand die hier al problemen mee gehad heeft en het heeft op kunnen lossen?
Of iemand die hier in thuis is en mij bereid is in de juiste richting te sturen met wat hulp?

Thanks in advance!

Sander

[ Voor 0% gewijzigd door sdkoning op 09-11-2011 10:07 . Reden: de het; hahah. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
sdkoning schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:07:
Oke, Ik kan wel een nieuwe topic op starten. Maar in feite kom ik ook niet meer op mijn KPN experiabox.

Ik heb het wachtwoord veranderd. Deze zelfs opgeschreven. Kon er ook mee in loggen. Nu hebben we de digitale tv dingen aangesloten en reageert de admin gebruikersnaam niet meer op mijn wachtwoord. reset helpt niet. Soft reset kan ik niet laten doen, daar ik niet in mn experia box webinterface kan komen. Stroom er 10 min uit gehaald werkt ook niet. Het wachtwoord wil gewoon NIET resetten.

Iemand die hier al problemen mee gehad heeft en het heeft op kunnen lossen?
Of iemand die hier in thuis is en mij bereid is in de juiste richting te sturen met wat hulp?

Thanks in advance!

Sander
Je moet proberen een hard reset te doen, verschilt per fabrikant hoe dat moet. Maar dit moet wel in de handleiding staan.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Topicstarter
R0SSI schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:23:
[...]

Je moet proberen een hard reset te doen, verschilt per fabrikant hoe dat moet. Maar dit moet wel in de handleiding staan.
En dit is ook hoe ik mijn probleem heb opgelost. ;)

Het werkt echt, succes met je router, R0SSI.
Pagina: 1