Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik ben van plan een milestone 3 uit canada mee te nemen naar huis. naast simlock,charger frequenties moet ik ergens anders nog op letten?! ze zijn omgerekend full retail price maar 326 euro. goedkoop dus maar nog veel als geld als ik er niks mee blijk te kunnen hier!!
thanx iig!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hey!

Wat heb je zelf zoal uitgezocht voordat je dit topic opende? Zie ook Het algemeen beleid

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
op welke frequenties er in europa gebeld wordt t.o.v. canada, tot welk voltage de batterij geladen kan worden, en of de gsm simlock vrij te vinden is. voor een ander gsm toestel is deze vraag al eens gesteld op ikhebeenvraag.be maar de docteraatstudent die de vraag beantwoordde kwam met dezelfde punten die ik hierboven al gemeld heb.
ik ben beniewd of er niet iemand is die een punt heeft waar ik rekening mee moet houden omdat hij/zij zelf een gsm heeft gekocht ik canada en hem hier heeft geprobeerd te gebruiken..

Verwijderd

Of ie gsm ondersteunt en welke banden, netzo als 3G(canada&vs gebruikt toch soms cdma?)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
@lemmymet is dat niet hetzelfde als triband/quadband?! of 900MHz tot 1800MHz? want dat ondersteunt het toestel wel...

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:57
Heb laatst een telefoon uit China gehaald, tegenwoordig hebben de meeste toch quadband, dat is het belangrijkst. En sim-lock vrij natuurlijk, al maakt dat tegenwoordig ook niet uit want die is er zo vanaf. De rest is allemaal hetzelfde.

Het enige waar je dus op moet letten is de frequentie en dat hij GSM is. Er zijn ook CDMA netwerken namelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door maarud op 15-10-2011 21:43 ]

Verwijderd

Dan zal die ook wel in nederland werken ja, ofterwel: waarschijnlijk geen probleem(is er niet al een topic over het importeren voor motorola foons?)

Verwijderd

Topicstarter
thanx guys, heb al gezocht naar meer info over importeren droid naar nl maar heb er bar weinig over kunnen vinden. heb er nu wel genoeg vertrouwen in en ga hem hier zonder "plan"zoeken. dat zal nog het moeilijkst zijn! :s mocht hij het nou niet blijken te doen dan laat ik het hier iig weten!!!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je moet inderdaad kijken dat ie:

a) Een SIM heeft (dus de GSM versie, niet de CDMA)
b) Geen SIM lock (wordt moeilijk, ook retail full price).

Je moet niet letten op de charger, is namelijk micro USB, kan je gewoon via PC / Wall -> USB charger doen :)

En als ie SIM is werkt ie hier. Period.

http://www.motorola.com/C...D-3-by-MOTOROLA-US-EN.alt

Micro USB :)

Wel leuk apparaatje, prachtige resolutie. Je mag mij ook eentje meepakken als je wilt :P

[ Voor 27% gewijzigd door Snake op 15-10-2011 21:53 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1