Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb de nokia 5530 maar zonder internet in mijn abbo.
Kan ik er voor zorgen, dat ik alleen via wifi op internet kan en niet via de andere mogelijkheden?

Gr. Barry

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ja, dat kan.

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kan dat?

Verwijderd

Door je wifi aan te zetten? Voordat je vraagt hoe je dat doet: door in je handleiding te kijken :X

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel hoe ik mijn wifi aanzet.
Maar hoe zorg ik ervoor dat de telefoon niet om mobiel internet kan?

Verwijderd

Door in dat zelfde menu 3G/Data uit te zetten....zat er geen boekje bij je Nokia?

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de goede orde, de nokia 5530 heeft nog geen 3G.

Ik heb nu via menu, instellingen, connectiviteit, bestemmingen bij internet alleen nog maar WLAN toeganspunten. Bij WAP-diensten heb ik geen toegangspunten.

Ik denk dat ik dan nu alleen nog maar via WLAN (wifi) online kan, en dat het niet meer van mijn beltegoed wordt afgehaald als ik online ga?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dat hangt ervan af, wat je online gaat doen, internetten zal wel goed gaan, maar enkele apps (o.a. WhatsApp) kunnen je instellingen overrulen en dan toch via je provider (dus betaald) online gaan. Hou dus even in de gaten, of de door jou verwijderde toegangspunten niet automatisch opnieuw worden ingesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, hier heb ik wat aan. Bedankt!

Het is dus helaas niet helemaal te voorkomen?

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Als je alleen nog maar WLAN toegangspunten in je bestemmingen hebt bij 'Internet' kan de telefoon niet meer verbinden met andere toegangspunten van je provider. Deze worden alleen opnieuw toegevoegd bij het plaatsen van een nieuwe of andere simkaart.
Het is tevens handig om je standaardverbinding dus naar jouw voorkeur, waarschijnlijk dus 'Internet' in te stellen.
In Whatsapp kun je trouwens WiFi vooropzetten.

Web Enrichment

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
barryhout, zou je in het vervolg iets meer moeite willen doen voordat je post? Zoals je in Het algemeen beleid kan lezen verwachten we dat je eigen inzet en initiatief toont in je posts.
Pagina: 1