• Morrowg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08-2025
Ik sta op het punt een Panasonic TX-P42VT30 te kopen. In de winkel wordt deze aangeboden voor ongeveer 1700-1800 euro, maar online kan ik deze bij Redcoon bijvoorbeeld al krijgen voor 1300 euro! Dit scheelt aanzienlijk.

Nu mijn vraag: Lever ik ergens op in op het moment dat ik mijn tv online koop ipv in de winkel?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn korte vraag!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
of je stelt de winkel voor hem voor die prijs te leveren, of dat zij hem bij redcoon kopen, en voor 50-100 euro extra aan jou verkopen.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

mr.paaJ

generatie cmd+z

Wil je alleen de goedkoopste prijs dan gewoon lekker online bestellen. Wil je toch wat vergelijken, in he echt zien en de Pana thuisservice dan kun je hem beter in de winkel halen. De prijs die je noemt is de adviesprijs, daar zit best nog wat speling op.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-02 19:47
Neem eens een kijkje bij de mediamarkt ofzo. Kun je ze vergelijken aangezien daar altijd een hele stapel tv`s als demo staan.
Kun je later alsnog online bestellen als je dat wilt.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
Je kan hem ook bij Tom Coronel gaan halen, om niet teveel reclame te maken ;) Is die zelfs nog goedkoper dan bij Redcoon. En die heeft ook een fysieke winkel, ben daar toen zelf prima geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sypher op 15-10-2011 20:17 ]

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Als je geld wil besparen gewoon online halen, de garantie loopt toch via panasonic. Wil je verkopers helpen om hun baan te houden, gewoon naar een "normale" winkel gaan.

edit: sommige online winkels (bv redcoon) verkopen franse modellen. die hadden vroeger niet de "thuisgarantie", enkel de NL modellen. Echter heb ik begrepen dat dat tegenwoordig niet meer uitmaakt.
Verder is er geen verschil tussen de franse en nederlandse modelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Simball op 15-10-2011 20:24 ]

• Morrowg
Ik heb de TV vandaag goed bekeken bij de hobo hifi!

• Morrowg
Bedankt voor alle reacties, hier kan ik wat mee!
Pagina: 1