Hi, tijdens de installatie van windows 7 blijft de istallatie hangen op het scherm waar je de schijf kiest waar windows geiinstalleerd moet worden. Heb geen muis en geen toestenbord, kan niks selecteren. Muis en toetsenbord doen het wel, kan in de bios dingen veranderen. Iemand enig idee hoe ik windows 7 kan installeren?
Verwijderd
wat zit er allemaal aan je PC gekoppeld kwa schijven, vermeld ook je overige hardware? Soms duurt het ook bij de snelste systemen een paar minuten voordat je eindelijk iets mag invoeren dus het wachter opzich is niets nieuws maar dat hij niet reageerd natuurlijk wel. Draait je systeem op IDE of AHCI mode? Probeer het eens met alleen de OS schijf aangesloten dan zou je meer geluk moeten hebben!
Alleen die SSD. In de bios staat ie op AHCI. Is een nieuwe install op een nieuw systeem. Dat kan toch wel windows 7 installeren op alleen een SSD schijf?
Verwijderd
Jazeker! Welke SSD is het? Word de SSD herkend door de BIOS? Wat ik uit het OCZ forum heb gehaald tijden geleden is dat SSD's toch beter op Sata / IDE mode werken maar beide manieren moeten wel mogelijk zijn..Koppel overige HDD's / external drives /cardreaders / en USB sticks zoveel mogelijk los om drive letter assignment problemen te voorkomen!
Verwijderd
Ik heb een nieuwe pc gebouwd en kan bij installeren ineens geen muis en toetsenbord gebruiken.
Deze vallen weg als het menu komt waar je taal en toetsbord instelling moet selecteren.
In de bios werk de muis en bord wel.
Zou het echt niet weten, iemand?
Deze vallen weg als het menu komt waar je taal en toetsbord instelling moet selecteren.
In de bios werk de muis en bord wel.
Zou het echt niet weten, iemand?