Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426539

Topicstarter
Beste mensen,

Aangezien ik weer wil gaan videobloggen en er een paar mooie reizen aan zitten te komen wil ik een video/foto camera aanschaffen waar ik gemakkelijk video's kan uploaden op YouTube (HD kwaliteit), En ik zou ook goede foto's met het apparaat willen maken.

Ik had al twee camera's uitgezocht namelijk de:
- Samsung W200
en de Canon PowerShot SX210

Echter zijn het wel verschillende camera's. Ik vind het belangrijk dat ik:
- HD kan filmen
- Duidelijke en scherpe foto's kan maken
- En dat de film bestanden niet al te veel MB in beslag nemen, zodat ik deze snel en gemakkelijk kan uploaden op YouTube.

Kan iemand mij hier adviseren? Bij voorbaat dank.

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ik heb de Sony Cybershot HX9V compact camera en deze bevalt erg goed, met veel mogelijkheden, zoals o.a. 16x zoom, HD video die je met bijgeleverde software ook meteen op YouTube e.d kan plaatsen, Sweep Panorama, 3D en prima kwaliteit!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HerelsTom, bedankt voor je reactie!

Kwaliteit ziet er inderdaad goed uit. Ik zoek toch naar een iets lagere prijsklasse onder de 200euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:59

breinonline

Are you afraid to be known?

Welke functie is het belangrijkste voor je? Die Samsung is een pocketcam ontworpen voor video maar kan ook foto's maken, de Canon is een fotocamera die toevallig ook HD kan filmen. Ze houden vanuit die functie ontworpen compleet anders vast. Verder zijn de specificaties van de camera van de Samsung niet meer van deze tijd.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Beste breionline, ik vind beide eigenlijk best belangrijk. Ik wil weer gaan videobloggen, maar tegelijkertijd ook mooie foto's maken voor me fotoboek. Ik heb wat mooie trips die eraan komen en die wil ik zeker mooi vastleggen zowel op video als op foto. Dat is dus ook een beetje me dilemma aangezien de apparaten die ik aangaf of goed foto's maken of goed video's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:43

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hier is een mooi topic voor gemaakt: Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3

Oh, en welkom op GoT! :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt! Ik heb een mooie gevonden: Canon Digital Ixus 220 HS / ELPH 300HS
Pagina: 1