Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Flying Blue
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06-04-2018
Hallo medeforum gebruikers

Ik zit met een probleem met fifa 12 voor de pc. Steeds als ik online ga dan selecteer ik het team, en dan gaat hij een tegenstander zoeken. Na een tijdje verschijnt tegenstander gevonden. Alleen dan ineens zegt hij dat de verbinding met de tegenstander is verbroken. En dan gaat hij weer opnieuw zoeken. Zo gaat het de hele tijd.

Wat is hier het probleem van?
Zelf dacht ik misschien de router poorten, maar ik weet niet welke poorten open moeten voor fifa 12 op de pc.

P.s ik speel fifa 12 met een gewone ethernet kabel, en die zit in mijn router (WRT110) de router zit aangesloten op het modem van Orange.

Kan iemand mij helpen

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True