Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een reeds een android GT i9001 aangeschaft en heb vergeefs geprobeerd om mijn android connectie te laten maken met kies. Uiteindelijk stappen ondernomen en de android heeft de nieuwste firmwire gedownload vanuit kies, maar nog steeds wil de smartphone niet een verbinding maken met het programma.

Wat mij het meest opviel is dat de versie van kies die ik tot zover alleen maar heb kunnen installeren, is de gene zonder de opties om het programma te wijzigen, om vervolgens de stappen te kunnen volgen die een oplossing zouden kunnen brengen.

Ten tweede, heeft mijn android niet de optie om 'vragen bij verbinden' aan te vinken.

Ik mis gewoon de opties om dit connectie probleem op te lossen, kunnen jullie mij verder helpen?

Bij voorbaat bedankt!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb even de topictitel iets aangepast, dan is het duidelijker welk toestel het is ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:25
Even kijken of USB debugging aanstaat en deze dan uitzetten. (Zit bij applicaties->ontwikkeling)

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
na laatste update KIES versie _152; nog steeds geen miniaturen van video's
weet iemand of dat normaal is?

Verwijderd

Topicstarter
Kalua schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:27:
Even kijken of USB debugging aanstaat en deze dan uitzetten. (Zit bij applicaties->ontwikkeling)
Deze staat uit als het goed is. De Debugging staat dan grijs afgebeeld.

Helaas nog geen resultaat!

Wat wel heel opvallend is, is dat op een andere pc het toestel meteen connectie heeft met kies :/ Dus dan zou het aan de pc moeten liggen?

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:34
Kies is echt een vreselijk stuk software.

Ik zou gewoon zelf de officiële firmware flashen.
Ze staan allemaal op http://www.samfirmware.com.
De Nederlandse versies zijn die waar XEN bij staat.
Op de site staat ook een tutorial voor het flashen.

En voor alle USB gerelateerde fratsen gewoon standaard de windows drivers gebruiken ( telefoon als mass storage mounten enzo...).

[ Voor 32% gewijzigd door drijfhout op 18-10-2011 09:48 ]

Pagina: 1