[Lion]iCal terugzetten van iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Bij de configuratie van mijn iPad met iCloud is iets mis gelopen, mijn kalender is compleet overhoop gehaald. Geen nood, mijn iPhone G3 bevat nog de juiste gegevens, alleen is er blijkbaar nergens een restore procedure te vinden die een device als master neemt, ze gaan er allemaal van uit dat de device moet hersteld worden.

Library/Application Support/MobileSync/Backup/

Hie zouden mijn iphone back-ups staan volgens google, maar het enige wat ik zie is guid achting bestanden..

-> owja externe USB disk voor time machine wordt deze middag aangekocht...

[ Voor 7% gewijzigd door Yalopa op 15-10-2011 12:01 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Wat houdt overhoop in bij jou? Dingen die dubbel staan? In dat geval hoef je alleen in je kalenderopties de iCloud agenda's aan te vinken en de rest niet aanvinken.

En anders (op eigen risico):
- Zet iCloud uit op je iPhone, iPad en iMac.
- Verwijder de gegevens van de kalender op je iPad en je iMac.
- Sync je iPhone met iTunes via USB, en zorg ervoor dat "Synchroniseer iCal-agenda's" is aangevinkt.

Als het goed is staan dan de juiste gegeven op je iMac. Zet iCloud overal weer aan en dan zou het op je iPad ook weer goed moeten staan.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ik had ook alles dubbel in mijn agenda, omdat ie mijn lokale agenda's had gekopieerd. Uitvinken was geen oplossing, want alle afspraken gaven 2x een reminder, heel irritant. Wat hielp is gewoon alle lokale agenda's verwijderen door er rechts op te klikken en verwijder te kiezen. Als je de laatste lokale agenda verwijderd, verdwijnen ook overal de kopjes "lokaal" en is het weer net als voorheen, alleen met iCloud als kop. En dat werkt prima.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Opgelost geraakt:

Alle sync afgezet tussen iPhone en ical
Alle kalenders uit ical gewist (na backup)
Alle kalenders in iCloud gewist (geen back-up mogelijk)
Sync opnieuw aangezet, de kalenders zijn opnieuw aangemaakt.
iCloud opnieuw aangezet, de kalenders zijn opnieuw aangemaakt.
iPad heeft het blijkbaar overleefd, de juiste kalenders zijn via iCloud gesynct

>gaat wellicht nog andere issue's geven, er zwerft hier nog een blackberry rond, zal hem alvast maar wipen.

You don't need eyes to see, you need vision