Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Olleh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-01-2023
Beste mede-Tweakers,

Al sinds jaar en dag lees ik dagelijks de frontpage en de reviews op deze site. Bij elke aankoop weer ga blindelings ik op jullie advies af. Nu zit ik echter met een probleem.

Ik heb 3 maanden geleden een Samsung Galaxy S2 aangeschaft en merk eigenlijk al vanaf dag 1 dat de andere kant van de lijn mij zeer zacht verstaat. Elke keer krijg ik weer te horen: "ik versta je niet?", "loop je soms buiten?", dit terwijl ik gewoon binnen sta met volledig bereik.

Zodra ik de simkaart in mijn Blackberry plaats is dit probleem verholpen en ben ik gewoon weer normaal te verstaan, het ligt dus weldegelijk aan de Samsung.

Mijn vraag aan jullie is dan ook; is dit probleem bij iemand bekend? En zo ja, wat is de oplossing? Ik heb nu de afgelopen weken overal het internet al afgespeurd waar ik zo hier en daar een topicje tegenkom waar mensen hetzelfde probleem hebben echter staan er nooit oplossingen, vandaar dat ik het nu hier probeer.

Alvast bedankt!

Olivier