Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael1990
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09-2021
Mijn iPhone 4 wil niet meer opstarten. Het enige wat ik krijg is een wit scherm.
Als ik hem aan mijn pc hang wordt hij wel nog verbonden maar ik kan niets doen omdat mijn sim niet ontgrendeld is (aangezien ik mijn gsm niet meer kan opstarten om mijn code in te geven). Daardoor kan ik ook niets back-uppen via iTunes.

Het rare is wel dat ik iOS 5 heb kunnen installeren op mijn kapotte iPhone. Tijdens het installeren heeft hij een reserveschijf gemaakt maar die vind ik nergens terug op mijn pc.

Kan iemand mij helpen mijn contacten en notities terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Misschien kun je het programma DiskAid installeren.

Daarmee kun je namelijk in de mappen van je iPhone bladeren en hopelijk je spullen kopiëren.
Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Kuhr89 op 15-10-2011 11:43 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:46
De iPhone van mijn moeder is een tijdje geleden in het water gevallen, alles werkte nog, behalve het scherm.

Misschien is dat bij jou ook het geval, aangezien iTunes de telefoon wel herkent en je ook gewoon de software kunt updaten.

Dus zelfs als het scherm wit blijft, kan het zijn dat het touch-gedeelte nog wel werkt. Je kunt proberen de ontgrendel-slider naar rechts te bewegen en zo de telefoon te ontgrendelen. Misschien kun je er een werkende iPhone naast leggen, dat je ongeveer weet waar de knopjes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01
Je kan toch ook je sim in een andere telefoon doen, en je sim-code uitzetten? Daarna dan weer terug in iPhone doen natuurlijk.