Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naso
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik wil misschien na een ruim jaartje android op de sgs, een iphone aanschaffen. Ik heb de laatste 2 uur wat info ingewonnen op het net aangezien ik apple en alles van apple, sinds ik op tweakers meelees (m'n eerste post), geen warm hart heb toegedragen.In feite al zou ik hebben gepost in nieuwsartikelen aangaande smartphones, zou ik een soort watergec(k)oolde naso zijn geweest. Iknooit echt met een iphone gespeeld, en die phone houdt toch honderden miljoenen eigenaars volgens mij tevereden, dus mischien maar is voor een jaartje proberen.
Aangezien de houdbaarheid van m'n abo al ruim een maand is verlopen, en t geen goedkope is moet t binnekort toch gebeuren. Ik heb het laatste uur gezocht naar benchmarks van de 4s t.o.v. de s2 aangezien mijn favoriet van tot voor enkele uren terug de nieuwe Nexus, naar wat ik lees en inschat, niet zo heel veel sneller zal worden dan de s2. Natuurlijk snelheid is niet zaligmakend, maar als ik tussen de 3 en 5 meier neerleg voor een phone wil ik dat ie snel is.
Ik kan echter niet een site vinden die een hele rits van benchmarks uit beide toestellen heeft geperst.
Iemand suggesties waar ik zo'n site kan vinden?
Alvast vriendelijk bedankt naso