update naar iOS 5, private API apps definitief weg?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Ik heb gisteren mijn 3GS naar iOS 5 gebracht. Ik ben zeer tevreden want het werk soepel!

Bij de vorige Upgrade van iOS 3 naar iOS 4 werden al mijn apps netjes teruggezet na de upgrade. Bij deze upgrade heb ik gemerkt dat enkel de standaard apps erop gezet werden. Via iCloud kan ik alle apps weer downloaden, maar sommige apps die ondertussen uit de app store verdwenen zijn staan er niet tussen.

Toen heb ik een back-up van een maand oud die nog op een andere pc staat teruggezet. Helaas blijft de iPhone op iOS 5 en sommige apps ben ik blijkbaar definitief kwijt. In het bijzonder de app Wifi Trak ... Het probleem is dat Wifi Trak van elk netwerk de sleutels onthoudt, de standaard wifi toepassing van iOS 5 vergeet van veel netwerken de sleutel 8)7

Niets aan te doen? Liefst zonder JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:49
Staan ze niet nog in iTunes? Je kunt ook kijken in /Users/<username>/Music/iTunes/iTunes Media/Mobile Applications of de map iTunes\iTunes Media\Mobile Applications in Muziek op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat Wifi Trak van elk netwerk de sleutels onthoudt, de standaard wifi toepassing van iOS 5 vergeet van veel netwerken de sleutel
Vreemd, mijn iPhone is nog nooit zomaar een netwerk sleutel vergeten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik kon na de updaten via iTunes gewoon weer al mijn apps laten herstellen (inclusief data, dus bijvoorbeed berichtjes in whatsapp). Gebeurd dit bij jou niet als je hem aan itunes hang? En daarna aankopen overzetten?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
Na 5 pogingen is het synchroniseren dan toch gelukt. De oude apps staan er weer op, maar helaas staan ze helemaal door elkaar (ongeveer 150 apps) terwijl ze mooi in mapjes gesorteerd waren en WifiTrak crasht voortdurend ... bye bye wifi scanner ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemarr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik wil ook graag updaten, maar nu is mijn vraag. Als ik mijn apps er weer op heb staan. Staan dan ook alle oude berichten van bijvoorbeeld whatsapp nog op mijn iphone?

Twijfel nu al helemaal omdat ik nu itunes heb op een nieuwe (1 dag oud) computer en de oude kapot is.
Dus ik weet niet of dat meespeelt met het restoren.

Alvast bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Lemarr op 17-10-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
Niet alle apps hebben hun 'interne' database meegenomen zo blijkt. Bij mij zijn de berichten uit Whatsapp verdwenen, en in een aantal games merk ik dat mijn bereikte levels nu weer verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik in de goeie thread zit, heb al op Tweakers rond gekeken maar kan geen relevantere vinden. Ik heb sinds ik IOS 5 heb geinstalleerd problemen met Wordfeud. Ik krijg de hele tijd een game sync error. Mijn vrienden hebben precies hetzelfde maar ik kan niks op internet vinden. Iemand hier een tip? Op Wordfeud.nl kan ik wel een vermelding vinden van de fout, maar geen oplossing. Iemand hier een idee? Kan niets meer dan dit vinden: http://www.wordfeudpro.nl...or-met-3g-na-ios-5-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 19:36

Convoy

g44p

Misschien meer iets voor in:

[iOS 5] Ervaringen en Discussie

lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!