Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC reageer niet (loopt tijdelijk vast)

Pagina: 1
Acties:

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 10:44
Goedenavond tweakers,

Ik heb sinds deze week een probleem met mijn pc. De pc loopt op een gegeven moment vast en reageert niet en na een (flink) aantal minuten reageert hij pas weer. Dit gebeurd zowel tijdens het spelen van een spel als gewoon tijdens het surfen (ik typ dit bericht nu opnieuw, omdat hij weer vastliep en uiteindelijk IE sloot..). De pc reageert niet op ctr alt del of andere toetscommando's en de tijd rechts onderin loopt ook niet door (alt tab reageert wel, maar switchen gebeurd niet). Na een tijdje opent taakbeheer, waarbij het niet lijkt dat de CPU op dat moment erg hoog is. Heeft er iemand een idee hoe dit komt of hoe ik achter de oorzaak kan komen?

Ik gebruik windows XP en mijn hardware is +/- 6 jaar oud.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Maak je pc eens schoon.
Maak een lijst met je hardware.
Wat heb je zelf gedaan, zo te zien niks.

Verwijderd

Ja ^ + 1.
Lijkt erop dat je geheugen vol loopt.

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-10 17:39
Tja wie gebruikt er dan ook IE op XP, dat kan dan namelijk niet de enige redelijke IE browser van de afgelopen tijd zijn namelijk IE9

Nee nu even serieus, ik heb geen glazen bol en kan dus niet weten in wat voor omstandigheden jou hardware zich bevind of hoe je XP presteert, je zult meer info moeten geven...

[ Voor 40% gewijzigd door Ellos op 15-10-2011 03:34 ]

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 10:44
Ik zal het één en ander is proberen qua opruimen, defragmenteren etc.
Vreemde is altijd dat dit soort dingen vanuit het niets gebeuren..