Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WWW] Brandende vraag m.b.t websites

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een website gemaakt en geupload naar een site met www. ervoor. Als ik nu naar diezelfde website ga ZONDER www. ervoor krijg ik mijn oude site weer. Waar ligt dit aan? Kan ik dit verwijderen? Zoeken op internet levert niet zo snel iets voor mij op.!

Groetjes!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:48

Twazerty

AVCHDCoder developer

controleer/post je DNS gegevens eens. Daar zal wel verwezen worden naar je oude site.

[ Voor 39% gewijzigd door Twazerty op 14-10-2011 14:33 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Waarschijnlijk moet je de DNS verwijzingen aanpassen...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je je DNS zo hebt ingesteld dat www.domein.tld naar iets anders verwijst dan domein.tld dan kun je dit soort dingen krijgen.
www is niet meer dan een subdomein uiteindelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:34:
Als je je DNS zo hebt ingesteld dat www.domein.tld naar iets anders verwijst dan domein.tld dan kun je dit soort dingen krijgen.
www is niet meer dan een subdomein uiteindelijk.
En hoe stel ik dit in? Ik ben op het gebied van websites knudde. :-)

Edit:
Heb gevonden. inhoud is nu hetzelfde bij beide URL's! Danku! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 14:42 ]

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:48

Twazerty

AVCHDCoder developer

je moet nu ook weer niet bij beide velden hetzelfde invullen :P (mag wel niet handig)
www verwijs je naar @. In het A record verwijs je naar het ip van je webserver. Voordeel nu is dat als je het ip moet wijzigen dat je dat maar op 1 plaats hoeft te doen ipv 10 plaatsten.

[ Voor 4% gewijzigd door Twazerty op 14-10-2011 14:51 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zou met een .htaccess de niet juiste url met een 301 naar de juiste sturen.

Zelf tik ik altijd de sites in zonder www er voor. En veel al werken die sites gewoon. Nu ben ik ook wel eens op een site te vinden die in z'n cookies de www-versie gebruikt, waardoor ik op de non-www-versie niet ingelogd ben, en op de www-versie wel. Rete irritant is dat.

Je zou dus met een .htaccess sowieso de verkeerde url naar de juiste kunnen gooien met een 301. Kleine moeite, groot plezier :P

Ey!! Macarena \o/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:N Je weet beter.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.