Harmony 300i, delay niet aan te passen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 20:01
Hoi,

Ik heb een Logitech Harmony 300i afstandsbediening, maar er zit een erg vervelend effect op. Er zit een delay in het indrukken van knoppen tot het daadwerkelijk versturen van het signaal. En er zit ook iets van herhalen in (las ik ergens) Het effect hiervan is dat als ik bijvoorbeeld volume up 2x indruk ik gelijk met 5 omhoog ga i.p.v. 2. En dat maakt het gebruik van deze afstandsbediening nogal vervelend.

Ook heb ik al een ruim half uur met logitech "gebeld" al ben ik niet verder gekomen dan een muziekje -_- Blijkbaar is de support afdeling al naar huis? Daar ben ik dus ook niets wijzer van geworden.

Nou "schijnt" het zo te zijn dat je die delay setting aan kan passen in de myharmony software voor nieuwere (lees duurdere) afstandsbedieningen van logitech, maar blijkbaar is de 300i te goedkoop om die setting aanpasbaar te maken.

Nou vraag ik me af of er een andere manier is om die delay setting aan te passen..?

Hebben jullie een idee?

Wat voor software draait er eigenlijk op die harmony? lirc? en mocht dat zo zijn, is het dan op een manier mogelijk om die config aan te passen buiten de myharmony software om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 14:03
Ik heb hier persoonlijk geen last van mijn 300i verstuurt gewoon maar 1x een signaal.

Maar als ik gelijk even iets mag toevoegen weet iemand hoe het komt dat de harmony de upc settup-box niet laat opstarten en dit via de originele meegeleverde upc afstandsbediening moet?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 17:26

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Die responstijden zijn in de software gewoon instelbaar. Ik durf alleen niet uit het hoofd te zeggen waar die optie zit. Ik meen dat tussen de apparaatinstellingen (TV/Tuner/...) die optie al zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 20:01
Bastiaan schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:37:
Die responstijden zijn in de software gewoon instelbaar. Ik durf alleen niet uit het hoofd te zeggen waar die optie zit. Ik meen dat tussen de apparaatinstellingen (TV/Tuner/...) die optie al zit.
Nee, helaas niet bij de 300i.

Ik heb net (eindelijk) wel gesproken met de support afdeling van logitech en ze konden het wel voor me aanpassen, maar het is voor mij niet aanpasbaar of zelfs maar te zien! Heel vervelend om ze steeds te moeten bellen voor zo'n aanpassing.. maarja als ze het willen :p

Voor mij is dit probleem daarmee dus opgelost.

Wel heel vervelend dat het zo'n "web interface" (silverlight) is.. Ik had liever een los programma gehad wat online in hun database kon kijken, maar dat ik wel gewoon alle functies heb zonder ervoor te hoeven bellen.