Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Pricewatch, groeperen/reeks

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik was op zoek naar een nieuwe mp3-speler, en elke poep of scheet die anders is van elkaar, heeft een eigen entry.

Mijn persoonlijk zal het een worst zijn dat 1 type mp3-speler is x-aantal kleuren beschikbaar is, maar ze staan wel allemaal appart in de lijst.

Als voorbeeld: Een setje Sweex mp3-spelers, gesorteerd op prijs

Op prijs gesorteerd, want sorteren op naam werkt overigens ook niet helemaal vlekkeloos, dan komen er zelfs spelers uit een gelijke server, met gelijke naam ook door elkaar te staan, ipv dat ze juist op naam gesorteerd zijn. Je ziet van 1 lijn 2GB & 4GB door elkaar heen. Klik

Je hebt natuurlijk merken die voor elke kleur een ander type-nummer hanteren, maar de serie blijft eigenlijk wel gelijk. Enkel de EAN (en andere nummers die uniek zijn) is dan anders.

Het is nu een beetje bomem vs. bos verhaal, een wirwar allemaal het zelfde.

Ik zat zo te denken aan zoiets als een topicreeks op GoT. Ipv 6 de zelfde producten, waarbij enkel de kleur anders is, is natuurlijk niet zo heel spannend. Die entry zie ik dan liever 1 keer. Met er onder bijvoorbeeld: Deze series bestaat uit 6 verschillende items.

Ik ben gisteren 9 pagina's door zitten bladeren, en werd helemaal gek van de terugkomende producten omdat ze net even een ander kleurtje hebben. Zou veel overzichtelijker zijn denk ik zo.

Edit: Dus als de technische specs gelijk zijn, als 1 item weergeven met een extra melding.

Ey!! Macarena \o/

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
+1

Het is inderdaad irritant, zeker als het verschil alleen om kleurtjes e.d. gaat.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een oplossing voor onder andere dit probleem is in ontwikkeling.