Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mjah... blijft een goedkope imitatie
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 14:52 ]
Guests: 42 Hoe zal dat toch komen
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 14-10-2011 14:55 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Puur voor future reference, mocht t.net weer eens een overhaul krijgen of je met custom CSS zitten kutten, in mijn geval lijkt de frontpage alleen qua indeling op het geplaatste screenshot.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:52:
hahaha die t.net screenshot er ook echt bij. Alsof de mensen van t.net niet weten hoe hun eigen site er uit ziet
En het anime website topic staat ergens in een crewforum, kon em niet meer vinden.
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Verwijderd
Aangezien dat filmpje onder het kopje "New Website Coming Up" staat lijkt me dat de volgendeAW_Bos schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:52:
Hun vorige site lijkte wel een beetje op Facebook
[video]
Guests: 42 Hoe zal dat toch komen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:52:
hahaha die t.net screenshot er ook echt bij. Alsof de mensen van t.net niet weten hoe hun eigen site er uit ziet
Ik kom amper op de FP en op GoT draai ik de template 'tweakers' en niet 'tweakers_ng', dus ja, die extra screenshot is inderdaad enorm handig......
Ben jij één van de 'mensen van T.net'? Cool!Osiris schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:24:
[...]
offtopic:
Ik kom amper op de FP en op GoT draai ik de template 'tweakers' en niet 'tweakers_ng', dus ja, die extra screenshot is inderdaad enorm handig......
Sowieso ben je waarschijnlijk één van de weinige die überhaupt nog die template gebruikt, maar gelukkig laat je geen kans onbenut om te laten weten dat 'ie nog wel in gebruik is
The devil is in the details.
Ey!! Macarena \o/
Ik heb de oude mapjes in de overzichten in de nieuwe layout werkend weten te krijgen, dan is ie wel werkbaarHahn schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:34:
Sowieso ben je waarschijnlijk één van de weinige die überhaupt nog die template gebruikt, maar gelukkig laat je geen kans onbenut om te laten weten dat 'ie nog wel in gebruik is
Ik had 't opgevat als "de gebruikers van"..Hahn schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:34:
[...]
Ben jij één van de 'mensen van T.net'? Cool!
Maar aan SDD's reactie te merken wordt dit niet heel erg gevonden?
The devil is in the details.