Heb onlangs mijn Desire Hd aangeboden ter reparatie. Ik kreeg toen een bericht thuis dat er vochtschade is geconstateerd. Vond dit erg vreemd om te horen aangezien de telefoon nooit in contact is geweest met water. Ben daarna wat gaan googlen en vond veel topics hierover.
Heb bij navraag 2 foto’s gekregen. Een van de display connector waarbij de schade te zien is. En het zou ook onherstelbare schade zijn. Ik heb geen foto gekregen van de vochtsensor. En dat vind ik dan ook vraamd. Want als het vochtschade is dan zou de vochtsensor toch ook gekleurd moeten zijn en dan zou het toch handig zijn om daar ook een foto van mee te sturen.
Ik weet niet of er mensen zijn die dit herkennen ?
Heb bij navraag 2 foto’s gekregen. Een van de display connector waarbij de schade te zien is. En het zou ook onherstelbare schade zijn. Ik heb geen foto gekregen van de vochtsensor. En dat vind ik dan ook vraamd. Want als het vochtschade is dan zou de vochtsensor toch ook gekleurd moeten zijn en dan zou het toch handig zijn om daar ook een foto van mee te sturen.
Ik weet niet of er mensen zijn die dit herkennen ?