Beste tweakers,
Een vriend van mij heeft afgelopen week een nieuwe pc gekocht bij cdromland.
Na de complete pc gebouwd te hebben startte eerst zijn hele computer niet op en leek het net alsof het moederbord geen stroom kreeg.
Hij is toen terug gegaan met zijn voeding en kreeg van cdromland een nieuwe voeding.
Na alles in zijn kast te hebben gebouwd probeerd hij zijn computer aan te zetten,
Alle fans gaan draaien maar hij krijgt geen beeld op zijn scherm.
Na een andere videokaart te hebben geprobeerd kregen we nogsteeds geen beeld.
Toen hebben we de hele pc terug gebracht naar cdromland voor onderzoek.
Bij cdromland hebben ze geconcludeerd dat het moederbord defect is,
Maar ze sturen hem eerst op naar de fabrikant om te controleren of hij echt defect is en dit gaat een tijd duren.
Nou krijgt hij dus geen vervangend moederbord,
Nou is mijn vraag of dit mag aangezien ze in de winkel al hebben geconcludeerd dat het moederbord defect is,
Dan zijn ze toch eigelijk verplicht om een nieuw moederbord te geven als het een beetje een goede service heeft.
Ik hoor het wel! Groetjeees
Een vriend van mij heeft afgelopen week een nieuwe pc gekocht bij cdromland.
Na de complete pc gebouwd te hebben startte eerst zijn hele computer niet op en leek het net alsof het moederbord geen stroom kreeg.
Hij is toen terug gegaan met zijn voeding en kreeg van cdromland een nieuwe voeding.
Na alles in zijn kast te hebben gebouwd probeerd hij zijn computer aan te zetten,
Alle fans gaan draaien maar hij krijgt geen beeld op zijn scherm.
Na een andere videokaart te hebben geprobeerd kregen we nogsteeds geen beeld.
Toen hebben we de hele pc terug gebracht naar cdromland voor onderzoek.
Bij cdromland hebben ze geconcludeerd dat het moederbord defect is,
Maar ze sturen hem eerst op naar de fabrikant om te controleren of hij echt defect is en dit gaat een tijd duren.
Nou krijgt hij dus geen vervangend moederbord,
Nou is mijn vraag of dit mag aangezien ze in de winkel al hebben geconcludeerd dat het moederbord defect is,
Dan zijn ze toch eigelijk verplicht om een nieuw moederbord te geven als het een beetje een goede service heeft.
Ik hoor het wel! Groetjeees