Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-05 23:22
quote:
stefanfct schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:12:
Ik heb connectie problemen met Ultimate team. Na een wedstrijd kan hij de uitslag niet opsturen en staat de wedstrijd als DNF.
Ik las dat hier meer ziggo gebruikers last van hadden met het ubee modem en er een router achter hebben gezet en het PassThrough Mac Addresses hebben ingesteld. Dit heb ik ook gedaan maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Ik gebruik mijn CentOS server als router en heb hiervan het mac adres ingesteld.
Ik heb continu het connectie-probleem met FUT. Ik ben wel gewoon ingelogd op PSN en blijf ook ingelogd, alleen ik wordt uitgelogd van de EA servers.

Ik heb Ziggo. Ik lees op internet dat ik hetvolgende moet proberen:
quote:
Stap 1 :

WAN MAC adres van router in ziggomodem gezet voor Semi-Bridge (Passtrough)
dit kan in de web interface bij "geavanceerde opties" kies dan "Gateway"en dan aan de linkerzijde "opties".

Stap 2 :

Geeft de PS3 / XBOX een static ip adres, en sluit deze (liefst bedraad) aan op het router.

Stap 3 :

Stel het router zo in dat de DMZ-host verwijst naar de PS3 / XBOX.
Ik ben alleen een ongelofelijke n00b. Ik heb een Ziggo modem (motorola) zonder WiFi functionaliteit. Verder heb ik een Linksys WRT54G router. De PS3 is bedraad aangesloten op de Linksys.
Nou is het me inmiddels gelukt om op de Linksys voor 192.168.1.xxx een DMZ aan te maken. Ik heb handmatig de PS3 dat ip-adres toegewezen. Gisteren een aantal potjes spelen en het leek in eerste instantie verholpen (lees: alles ging goed). Echter na 3-4 potjes ging het toch weer mis en werd ik weer uitgelogd.

Het probleem is dat je hierdoor niet alleen de wedstrijd verliest, maar ook de punten niet krijgt en alle contracten wel -1 gaan. Dus het kost je ontzettend veel geld. Daarnaast is mijn DNF-multiplier inmiddels dramatisch gezakt tot 0,70 (eerst had ik hem opgewerkt naar 1,20). Ik wordt er een beetje moedeloos van. :'(
Het enige geluk is dat ik elke maand 3 gold-packs krijg (special edition). Anders had ik nu allang zonder contracten en coins gezeten.

Iemand misschien nog een idee?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True