Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met mobiele messengers

Pagina: 1
Acties:

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 15:12
Ik kan met mijn mobiele devices vaak niet inloggen op msn. Op mijn pc werkt alles prima, maar als ik op mijn tablet of telefoon probeer in te loggen dan word ik na een seconde ingelogd te zijn weer uitgelogd met de melding dat ik op een andere locatie ben ingelogd, terwijl dit gewoon niet klopt. Soms lukt het als ik even op de pc aan- en afmeld en dan op mijn mobiel inlog, maar vaak werkt dit niet en het is vrij omslachtig. Ik heb dit probleem vooral met mercury im voor android (htc desire z en asus transformer) maar had dit voorheen ook met palringo voor de iphone die ik had. Nu weet ik dat het allemaal geen officiele messenger apps zijn, maar voor android is die er niet en ik zou toch graag online willen zijn wanneer mij dat uitkomt. Op mijn pc gebruik ik windows live messenger. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

iRacing Profiel

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:58

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Talkdroid eens proberen? Lijkt mij toch een probleempje van de apps die als het waren het protocol "hacken" om er toch binnen te komen zodat jij kan verbinden via die apps met het Windows Live netwerk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker