Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies hostng pakket met meerdere domeinnamen

Pagina: 1
Acties:
  • 834 views

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 21:08
Ik ben opzoek naar een simpel hosting pakket met meerdere domeinnamen.
Nu kwam ik Antagonist tegen. Ze hebben een pakket voor 3GB webspace en 60GB dataverkeerd per maand voor €2,10 per maand incl. domeinnaam.

Dat lijkt me meer dan voldoende. Maar toch zit ik met het feit dat ik nog 2 a 3 domeinnamen wil aanmaken.
Stel ik koop www.domeinnaam1.nl bij het pakket.

Nu wil ik later www.domeinnaam2.nl en domeinnaam3.nl aanvragen. Van domeinnaam2.nl wil ik ook e-mail gaan gebruiken (e-mailhosting met een aantal mailboxen). Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken?
Bij Antagonist moet ik dan 3x een pakket aanschaffen neem ik aan.

Ik vind uptime niet heel erg superbelangrijk. Het gaat meer om hosten van wat foto's en ik ben bezig met een paar simpele tools via php mysql (tool zoals limesurvey en ostickets).

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:47
Is het Versio starterpakket dan niet iets voor jou?

www.versio.nl

[ Voor 14% gewijzigd door birdie25 op 13-10-2011 17:02 ]

http://specs.tweak.to/18230

• Binnetie
Dat zijn leuke pakketten. Ik snap alleen niet wat bijvoorbeeld de extra mb's per maand betekenen. Krijg je die elke maand erbij? Met andere woorden elke maand groeit je hosting met bijv 45 MB?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:57
Heb zelf goede ervaringen met resellers pakketten. Kun je zelf je ruimte een beetje indelen en er zoveel domeinen aan koppelen als je maar wil.

Zit zelf bij neostrada, maar vergelijkbare hosters zullen hetzelfde kunnen bieden denk ik.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:29

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb het bij http://www.web-oke.nl
Heb meerdere domeinnamen onder 1 pakket hangen en betaal dus een stuk minder voor een 2e domeinnaam + mail omdat dit onder een bestaand pakket geplakt kan worden met alle facaliteiten van het eerste pakket.

• Binnetie
Dat klinkt ook goed, ik kan dan eerst een domeinnaam nemen met webruimte en daarna nog domeinnamen koppelen die ik voor e-mail gebruik en zo de ruimte van het eerste pakket daarvoor kan gebruiken?

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:26
Heb zelf ook altijd bij Antagonist mijn website's gehost, had een reseller pakket met een aantal upgrades, maar uiteindelijk overgestapt naar Webhostingaanbieding. Heb hier een reseller small pakket genomen van 8,95 ex btw en bevalt me prima kwa snelheid en stabiliteit. Heb nu rond de 20 website's draaien die vooral veel XML feeds inlezen.

Kwa stabiliteit en snelheid is het super en het voordeel bij Webhostingaanbieding is - mocht er iets mis zijn - dat je direct contact met hun op kan nemen via de telefoon, Antagonist heeft helaas alleen Email support.

• Binnetie
Telefonisch support is wel beter. Maar ik ga niet resellen. Bedoel de domeinnamen zijn voor eigen gebruik en misschien voor familieleden van mij. Verder niet. Een reseller pakket is dan denk ik niet interessant?

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:26
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:08:
Telefonisch support is wel beter. Maar ik ga niet resellen. Bedoel de domeinnamen zijn voor eigen gebruik en misschien voor familieleden van mij. Verder niet. Een reseller pakket is dan denk ik niet interessant?
Je hoeft ook niet te resellen. Je hebt één pakket waar je bv 10/20/xx domeinen aan kan hangen met eigen instellingen zoals subdomeinen, emailadressen etc. En dit allemaal voor je zelf ;)

[ Voor 3% gewijzigd door console op 13-10-2011 19:13 ]

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:47
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:51:
Dat zijn leuke pakketten. Ik snap alleen niet wat bijvoorbeeld de extra mb's per maand betekenen. Krijg je die elke maand erbij? Met andere woorden elke maand groeit je hosting met bijv 45 MB?
Precies :)

http://specs.tweak.to/18230

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:38
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:23:
Ik ben opzoek naar een simpel hosting pakket met meerdere domeinnamen.
Nu kwam ik Antagonist tegen. Ze hebben een pakket voor 3GB webspace en 60GB dataverkeerd per maand voor €2,10 per maand incl. domeinnaam.

Dat lijkt me meer dan voldoende. Maar toch zit ik met het feit dat ik nog 2 a 3 domeinnamen wil aanmaken.
Stel ik koop www.domeinnaam1.nl bij het pakket.

Nu wil ik later www.domeinnaam2.nl en domeinnaam3.nl aanvragen. Van domeinnaam2.nl wil ik ook e-mail gaan gebruiken (e-mailhosting met een aantal mailboxen). Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken?
Bij Antagonist moet ik dan 3x een pakket aanschaffen neem ik aan.

Ik vind uptime niet heel erg superbelangrijk. Het gaat meer om hosten van wat foto's en ik ben bezig met een paar simpele tools via php mysql (tool zoals limesurvey en ostickets).
Je mag bij Antagonist gewoon domeinnamen toevoegen aan je alles-in-1 pakket, alleen mag je niet per domein een andere website maken.
Werkt prima hoor.
blabla@domein1.ext en blabla@domein2.ext komen in dezelfde mailbox aan, dat dan weer wel.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Lijkt me duidelijk dit. Er zijn een aantal oplossingen aangedragen, om te voorkomen dat het verder nog uitloopt op een 'wat moet ik nemen?'-topic, gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.