Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Bookmarks & PostHistory op 1 pagina

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Kan er een pagina komen waar de PostHistory & Bookmarks samengevoegd weergegeven kunnen worden? Dat is wel handig voor topics waar je niet in gepost hebt toch kunnen volgen.

En zou dan leuk zijn als je in de voorkeuren die als sneltoets kan instellen.

Net als Active Topics, $aantal per pagina. En daar misschien een extra visueel als het om een bookmarked topic gaat. Een b er voor of zoiets, net als het icoon voor tags.

[ Voor 25% gewijzigd door RaZ op 13-10-2011 15:45 ]

Ey!! Macarena \o/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt toch tot max 10 bookmarks in je myReact instellen, daar staat onderin je PostHistory. Of bedoel je alles in 1 groot overzicht kiepen en visueel aan (kunnen) geven dat een topic een bookmark is en niet tussen je posthistory staat.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik ga om 20.30 TV kijken, en daarna ga ik m'n nest in.

s'Ochtends kijk ik naar m'n PostHistory om te zijn welke topics na 20.30 nog posts hebben gehad, en weet ik welke ik moet lezen om weer 'bij' te zijn.

De bookmarks gebruik ik eigenlijk amper, omdat dat weer een paar extra handelingen zijn. Dus ik reageer meestal in een topics op een opmerking, om een topic als het grappige plaatjes te kunnen volgen.

Had ik een pagina gehad waar m'n posthistory & bookmarks op 1 pagina staat (niet als de MyReact in blokken, maar echt in 1 overzicht (eventueel met een visuele markering, maar niet noodzakelijk).

Die optie is er niet, dus men (en ik ook) reageert gewoon in een topic, om op die manier toch een topic te kunnen volgen adhv de PostHistory.

Dus kijk voor de gein eens in je PostHistory, en hou je zelf even voor de gek. Daar staan zeg zo'n 25 topics onder elkaar. Beschouw elk even topics in die lijst als een Bookmark, ipv een topic waar je in gereageert heb.

Dat zou voor mij een reden zijn om bookmarks meer te gebruiken, want dan heb ik alle informatie die ik graag wil, op 1 pagina.

PostHistory data + Bookmarks data samenvoegen, en sorteren op last post. Niet appart laten zien in blokken, dat vind ik nogal irritant. Ik hou liever 1 lijst bij, dan meerdere.

Ey!! Macarena \o/