[Win7] Nero installeren failed + more trouble

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Hallo,

Probleem 1
Heb een heel raar probleem. Telkens als ik Nero 11 wil installeren op mijn computer geeft hij aan. Ongeldig station: M:/.

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpt.com/img/files/hs9gptizefnnoc9xlgzn_thumb.png
Maar ik heb geen station M.
Dus de install word telkens afgesloten. Ik probeer hem op D en C te installeren. AVG gaf gisteren aan dat er een virus was, maar die is in verwijderd. Dus wat moet ik eraan doen??

Probleem 2
Het volgende probleem heeft te maken met mijn windows media player.
Ik kan geen mappen opnemen in de Media player. Alleen van TV opname's kan het maar veder ook niks. Dus wat kan ik hier aan doen. Register ff doen??

Probleem 3
Veder heb ik problemen met Need for Speed hot pursuit 2010. Deze kan het zo genaamde savegame niet vinden. Met het gevolg dat alles weer opnieuw ingesteld moet worden. Documenten staan op een aparte partie .

Opstelling
Heb het volgende systeem:
CPU:Intel Quadcore 8400 @ 2.7 GHZ
Mobo: MSI P43T-C51
Video: XFX Radeon HD 6870
SSD: Intel 320 Serie 120 GB
HDD: 1.5 TB van WD Green
320 GB van WD Blue

Windows:
Windows Vista Ultimate X86 op een partie van de 320 GB van WD Blue Voor oude spelletjes.
Windows 7 X64 Ultimate op de SSD

Oplossingen
Beschik over legale Windows 7 en office dus reinstall geen probleem. Maar....... Heb de versie van Oktober 2009. Dus Helemaal kaal. Wil hem dus slipstreamen naar een situtatie van Nu. Dus SP1 en alle updates die daarbij horen. Hoe doe ik dat. Diverse forums gevraagd. Niemand die mij een antwoord kon geven. En dat vond ik wel jammer. Dus hoe maak ik een slipstream installatie van oktober 2011. Wie o wie wil mij helpen????

Graag zie ik een antwoord

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
probleem 3 is snel opgelost, aangezien dat je documenten op een andere locatie staat kan NFS de save niet vinden. normaal is dit te vinden in C:\Users\naampje\Documents\NFS\save of w/e en nu staat het daar niet meer omdat je documenten verplaatst zijn.. :) dus documenten naar je originele plek verplaatsen en dat is gefixed

een w7 ( of xp, vista of w/e. ) installatie slipstreamen kan met nLite > Link
( zodra je het programma opent is het best voor de hand liggend wat je moet doen, staat ook in het programma aangegeven. je kan SP1 gewoon toevoegen aan updates en dit word verwerkt in je install door nLite )

[ Voor 21% gewijzigd door xheroxkefx op 13-10-2011 14:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
@ hahaha zo dacht ik ook maar mooi niet. Dat werkt ook niet. Onder vista werkt het wel gewoon. Dus raar dat ie dat niet doet.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xheroxkefx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:35:
probleem 3 is snel opgelost, aangezien dat je documenten op een andere locatie staat kan NFS de save niet vinden. normaal is dit te vinden in C:\Users\naampje\Documents\NFS\save of w/e en nu staat het daar niet meer omdat je documenten verplaatst zijn.. :) dus documenten naar je originele plek verplaatsen en dat is gefixed
Onzin, als je op de juiste manier de user folders verplaatst zullen apps en games zonder problemen hun spul opslaan.
Heb al jaren de user folders (documenten, favorieten, muziek, afbeeldingen en downloads) op een andere schijf staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Via internet, geprobeerd in de windows update catolug te komen, wil niks downloaden. Wie weet een updatepack waar alle updates tot September 2011 instaan, en die gewoon als als zipped staan. en dat ik ze toe kan voegen in 7Lite

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 19:41
In plaats van tijd te besteden aan het maken van een Win7 installatie media met alle updates kun je ook gewoon Windows 7 installeren en dan de updates doen. Deze manier is door Microsoft ondersteund en loop je minder risico op problemen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Yeahh right. Eerste probleem is opgelost. Gewoon mijn USB M toegewezen via schijfbeheer. Verry strange, dat ie daarom vraagt. Blijven 2 en 3 nog over.

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1