Trage Verbinding.

Pagina: 1
Acties:

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11-2025
Hallo tweakers,

Ik ben onlangs verkrast van de 1e verdieping naar een nieuwe ruimte (was vroeger een stal), sinds dien heb ik een erg slechte wifi verbinding. Mijn KPN Experia box Afbeeldingslocatie: http://kpn.uberfail.nl/wp-content/uploads/2010/07/arcadyan_voorkant.jpg staat in de meterkast en m'n PC op op ~11meter afstand er zitten ook nog 2muren tussen. Voor ontvangst gebruik ik een Linksys WUSB54GC. Dus de vraag is zo'n beetje waar ligt het aan? De Experia box of de USB Stick?

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-02 20:44

NeHoX

Gamer + PV

Ik zou eens testen met een PCI kaartje met losse antenne. Mijn vermoeden gaat uit naar een zwakke USB stick in dit geval.

[ Voor 72% gewijzigd door NeHoX op 13-10-2011 14:02 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-01 15:19
Dat is lastig oordelen, zeker gezien het feit dat we hier niet in jouw situatie kunnen kijken. Het kan ermee te maken hebben dat er een bepaalde stoorzender ergens op de route zit (telefoon, televisie, radio o.i.d.), hoewel mijn ervaring met een experia-box (ouder type) ook op het gebied van Wifi niet goed te noemen is. Ik heb op de zolder haast geen ontvangst... met de box op de BG

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:14
Mijn ervaring is dat de laatst experiaboxen best een acceptabel bereik hebben, usb sticks ben ik over het algemeen minder gelukkig mee.

Probeer eens met een usb verlengkabeltje uit te vogelen waar je de beste ontvangst hebt.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor