Beste Tweakers,
Ik heb bij 2 gebruikers een probleem (sinds 2 dagen) met het ontvangen van Interne Email.
Er zijn de afgelopen 2 weken geen wijzigingen (updates etc) uitgevoerd op de SBS 2003 server.
Verzenden Intern, Verzenden extern & ontvangen extern werkt probleemloos.
Op de email server kan ik zien dat het bericht dat gestuurd wordt naar deze personen door de exchange wel wordt afgeleverd in het lokale postvak, Echter dus nergens terug te vinden in Outlook 2003. Ik heb geprobeerd een nieuw outlook profiel aan te maken. Dit mocht ook niet baten.
een test email vanuit de email server naar de gebruiker werkt,
Een email naar zichzelf sturen werkt.
Ik kan op de emailserver ook zien dat er ingelogd wordt op de postvakken.
Kunnen jullie mij nog pointers geven waar ik zou moeten kijken voor een oplossing?
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg,
Bas
Ik heb bij 2 gebruikers een probleem (sinds 2 dagen) met het ontvangen van Interne Email.
Er zijn de afgelopen 2 weken geen wijzigingen (updates etc) uitgevoerd op de SBS 2003 server.
Verzenden Intern, Verzenden extern & ontvangen extern werkt probleemloos.
Op de email server kan ik zien dat het bericht dat gestuurd wordt naar deze personen door de exchange wel wordt afgeleverd in het lokale postvak, Echter dus nergens terug te vinden in Outlook 2003. Ik heb geprobeerd een nieuw outlook profiel aan te maken. Dit mocht ook niet baten.
een test email vanuit de email server naar de gebruiker werkt,
Een email naar zichzelf sturen werkt.
Ik kan op de emailserver ook zien dat er ingelogd wordt op de postvakken.
Kunnen jullie mij nog pointers geven waar ik zou moeten kijken voor een oplossing?
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg,
Bas