Ben op zoek naar een nieuwe homecinema set om het brakke geluid van mijn Philips 32PFL5604 te vervangen.
Wat er op moet worden aangesloten:
-TV Philips 32PFL5604 (HDMI/SPDIF)
-PC (HDMI/SPDIF)
-Wii (Scart
)
-PS3 (HDMI)
Kamerindeling:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70218109/
Open wandkast van ca. 2m breed en 2m hoog met aan weerszijde ruimte voor de staande Jamo speakers, de overige speakers van de set wil ik in de kast kwijt. Ik heb dus geen ruimte voor speakers op een andere plaats, alles moet in/naast de kast.
De speakers die ik op het oog heb:
pricewatch: Jamo S 606 HCS 3 5.0 Zwart
Mijn vraag is:
Welke losse receiver kan ik het beste hiervoor aanschaffen?
Subvraag:
Kan ik met de juiste versterker gewoon alles aansluiten met HMDI of heb ik SPDIF ook nodig? Mijn TV-signaal gaat via een CI+ module direct in de TV.
Aandachtspunten:
-Genoeg HMDI aansluitingen voor evt. meer apparaten (bluray, laptop, etc.)
-Max prijs ca. 400 euro
Wat betreft de speakers ben ik er via dit forum wel uitgekomen, heb alleen echt geen benul van versterkers/receivers..
Wat er op moet worden aangesloten:
-TV Philips 32PFL5604 (HDMI/SPDIF)
-PC (HDMI/SPDIF)
-Wii (Scart
-PS3 (HDMI)
Kamerindeling:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70218109/
Open wandkast van ca. 2m breed en 2m hoog met aan weerszijde ruimte voor de staande Jamo speakers, de overige speakers van de set wil ik in de kast kwijt. Ik heb dus geen ruimte voor speakers op een andere plaats, alles moet in/naast de kast.
De speakers die ik op het oog heb:
pricewatch: Jamo S 606 HCS 3 5.0 Zwart
Mijn vraag is:
Welke losse receiver kan ik het beste hiervoor aanschaffen?
Subvraag:
Kan ik met de juiste versterker gewoon alles aansluiten met HMDI of heb ik SPDIF ook nodig? Mijn TV-signaal gaat via een CI+ module direct in de TV.
Aandachtspunten:
-Genoeg HMDI aansluitingen voor evt. meer apparaten (bluray, laptop, etc.)
-Max prijs ca. 400 euro
Wat betreft de speakers ben ik er via dit forum wel uitgekomen, heb alleen echt geen benul van versterkers/receivers..