Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezamenlijke agenda.

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Hallo allemaal.

Ik heb jullie hulp nodig, op mijn stage zijn ze bezig om een gezamenlijke agenda voor elkaar te krijgen waarop leraren practica in kunnen plannen. We zitten hier te denken aan iets met outlook of brainbox.

Het OS wat wij hier gebruiken is Windows XP, en we gebruiken Outlook 2010 als e-mail client. En de Outlook wep app om via de browser op de mail te kunnen komen.

Dus als jullie suggesties hebben erg graag! :D

Ik hoop hierbij voldoende informatie te hebben verstrekt, zo niet dan hoor ik dat uiteraard erg graag :).

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door SerpentNL op 13-10-2011 11:11 ]

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb geen idee of Exchange gezamelijke agenda's ondersteunt, maar zo niet kun je vast wel een nieuwe user aanmaken waarvan iedereen vervolgens toegang heeft tot de agenda.

Gebruikt de school overigens Magister? Zo ja, gebruik daar dan gewoon de agenda van. Lijkt me een stuk makkelijker. Als het goed is staat Magister toch al vrijwel altijd open.

• SerpentNL
Deze school gebruikt geen magister maar @VO en aan het einde van dit kalenderjaar gaan ze over op SOM.

Maar volgens mij kunnen de TOA's niet op @VO oid komen omdat zij niets met cijfers hebben te maken, alleen docenten.

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:33
Nieuwe mailbox aanmaken -> gebruikers rechten geven op mailbox -> agenda van nieuwe mailbox openen als gedeelde agenda binnen Outlook.

• SerpentNL
Ja maar is die mailbox/agenda ook op die Web App toegankelijk? Want die docenten willen het natuurlijk zo makkelijk mogelijk hebben zodat ze ook thuis practica kunnen inplannen.

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:33
Dit moet gewoon werken. Binnen Outlook Web Apps kan je tegenwoordig gedeelde agenda's openen. Werkt zelf met synchronisatie op je iPhone, iPad, etc...

[ Voor 23% gewijzigd door pizzaboertje op 13-10-2011 13:28 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

SerpentNL schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:09:
Ik hoop hierbij voldoende informatie te hebben verstrekt, zo niet dan hoor ik dat uiteraard erg graag :).
Ik mis even welke opties je nu zelf al mee getest hebt, en wat daar niet aan voldeed. Het is nl. nog steeds de bedoeling dat een topicstarter zelf ook een en ander probeert. :)

Test en probeer zelf eerst eens wat. Mocht je er dan niet uitkomen, maak dan gerust een nieuw topic aan waarin je rekening houdt met mijn bovenstaande opmerking.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.