Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontspanningsspelletjes standaard

Pagina: 1
Acties:

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Goedemorgen,

Telkens als ik mijn cd installeer van windows 7 op de pc van een buurvrouw, komt de map met onstpanning er niet op te staan. Op mijn eigen pc en die van mijn broertje weer wel, als ik daar de cd op installeer (allen ong zelfde specs)

Nu wil ik manueel de map ergens downloaden, maar zoek mezelf een breuk. Map kopieren vanaf eigen pc naar die van buurvrouw is ook geen optie, hij weigert te schrijven.

Iemand toevallig een oplossing? M'n buurvrouw wordt nl. gek dat ze die vette games zoals patience en dammen niet kan spelen (lol)

THX!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:31
Geachte,

Om de map Ontspanning in Windows 7 terug te krijgen volg je deze stappen:

1.) Start > Configuratiescherm
2.) Programma's en Onderdelen
3.) Windows Onderdelen in- of uitschakelen
4.) Vink Ontspanning aan
5.) Reboot > Log in
6.) Enjoy

[ Voor 7% gewijzigd door aapjuh99 op 24-09-2020 11:23 ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:42
Als ze niet geinstalleerd zijn (zie dat ik ze ook niet heb, win 7 prof).

Start en daar zoeken op windows onderdelen
Dan krijg je windows-onderdelen in- of uitschakelen te zien.
In dat lijstje kun je dan een vinkje zetten voor Ontspanning.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het hangt er ook vanaf wat voor licentie je buurvrouw heeft (kan je niet beter haar cd gebruiken?)
Als ze een licentie voor Starter of Home Basic heeft, dan zitten er geen premium games bij, als ze een licentie voor Professional of Enterprise heeft (betwijfel ik), dan wordt het niet default geïnstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 13-10-2011 11:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu