Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Illuminated reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 19:09
Raar probleem met mijn nieuwe logitech illuminated tobo (met draad). Bij random surfen gaan de lichten fel branden (~1sec) en vervolgens kan ik typen wat ik wil: het leidt tot niets.
Startknop, ctrl+alt+delete, niets nada noop. De enige remedie is kabeltje eruit trekken en opnieuw erin. Er zit nu een powered USB hub tussen tobo en dockingstation, maar ook zonder deze hub heb ik problemen.
Opvallend is dat iedere keer als ik het tobo opnieuw aansluit, windows doodleuk een Human Interface Device gaat installeren. Nu is dat ondertussen deze avond alleen al ~5 keer gebeurt.

Logitech SetPoint al verwijderd maar ook dat biedt geen soelaas. Temeer omdat het stoppen nu nog random gebeurt is er voor mij geen vinger op te leggen waar ik het probleem moet zoeken.
Zoeken op het www levert dan ook niet veel zinnigs.

Iemand suggesties waar ik het probleem moet zoeken?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:15
Klinkt als een productiefoutje. Als je hem net nieuw hebt, gewoon terugsturen en nieuwe vragen...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• TjerkBennema
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11 22:32
Logitech mailen, Je hebt best kans dat ze nieuwe opsturen.
Rma doen ze echt super is mijn ervaring.
Betr dan via de winkel.

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Al geprobeerd op een ander systeem? Anders gewoon terug sturen..

My life for hire!